/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Itunes erro
Fra : susss
Vist : 418 gange
200 point
Dato : 04-02-14 20:27

Hvordan fjerner man Runtime erro r6034 ? den kom efter en opdatering i går..kan ikke engang slette programmet og hente det ned igen.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 04-02-14 20:50

Runtime error R6034

Go to Control Panel > Add or Remove Programs (Win XP) or Programs and Features (Later)

Remove all of these items in the following order:
iTunes
Apple Software Update
Apple Mobile Device Support
Bonjour
Apple Application Support

Reboot, download iTunes, then reinstall, either using an account with administrative rights, or right-clicking the downloaded installer and selecting Run as Administrator.

https://discussions.apple.com/thread/5819156?tstart=0

Kommentar
Fra : susss

Dato : 05-02-14 07:40

Go to Control Panel > Add or Remove Programs (Win XP) or Programs and Features (Later)
Har set dette ..men er i tvivl hvad man mener med dette her ? hvad er det jeg skal fjerne fra kontrol panelet ?? oversat til dansk ?

Kommentar
Fra : susss

Dato : 05-02-14 08:05

Den vil ikke slette Apple Mobile Device Support og heller ikke itunes i kontrol panelet på grund af den fejl. Har kun kunne fjerne Apple Software Update og Bonjour så ved ikke hvordan jeg fjerner resten det vil den ikke ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-14 08:05

Gå til Kontrolpanel> Tilføj eller fjern programmer (Win XP)
eller
Programmer og funktioner (nyere versioner af windows)

Fjern alle disse elementer i følgende rækkefølge:
iTunes
Apple Software Update
Apple Mobile Device Support
Bonjour
Apple Application Support

Genstart pc, hent iTunes, geninstaller det, enten ved hjælp af en konto med administrative rettigheder, eller højreklik på downloadede installationsprogram og vælg Kør som administrator

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-14 08:08
Kommentar
Fra : susss

Dato : 05-02-14 08:10

Ja for den skriver at den ikke kan slette itunes også kommer den frem med advarsel 1910 find genvejsfil og se om du har adgang til den ? jeg prøver lige det andet du skriver her

Kommentar
Fra : susss

Dato : 05-02-14 08:21

Da jeg så åbnede Revo så var Itunes alligevel væk...ved dårligt nok om jeg har lyst til at hente den ned igen med alt det besvær..Har du nogen gode ideer til noget i samme stil ? eller mon bare det var tilfældigt at den opdatering gik gal ? tusind tak for din hjælp flytter point til dig i dag

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-14 08:45

Jeg bruger Media Monkey, den er ganske udmærket, men hvis du køber musik fra itunes skal du nok bruge deres program!

MediaMonkey finder du her, der er både en Free og en Gold($$) version
http://www.mediamonkey.com/

Kan også hentes her
http://www.filehippo.com/download_mediamonkey/

Kommentar
Fra : susss

Dato : 05-02-14 10:36

Ja men er det også et sted man kan hente musik ned eller hvordan er det med det ?

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 05-02-14 10:37

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-14 10:52

velbekomme

Det kan mange ting, men om man kan hente musik ned fra programmet ved jeg ikke!