/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Smukke landsbyer i Rumænien?
Fra : cristian2
Vist : 710 gange
50 point
Dato : 04-02-14 13:30

Jeg skal med mine døtre til Rumænien. Reelt skulle vi på skiferien, men det er ingen sne i år Så vi vil ud og finde smukke landsbyer og byer. Vi har lejet bil i Bukarest, så det skal helst ikke være i den nordlige del af landet.

Er der nogle der kan anbefale en rute. Eller henvise til sites, der er specialiserede i den slags?

Tak for hjælpen!

("Turen går til Rumænien" er desværre udsolgt fra forlaget og der er lang kø på "bibliotek.dk")

Kommentar
Fra : PeterLauridsen

Dato : 05-02-14 05:55
Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 50 point
Dato : 10-02-14 13:54
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 10-02-14 15:05
Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 06-03-14 16:50

Tak for svaret katekismus.