/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Computerspil
Fra : Pjensendkk
Vist : 308 gange
43 point
Dato : 03-02-14 22:29

Jeg går med en drøm om at starte en webshop der sælger spil til pc og konsoler og diverse tilbehør har fundet nogle webshop systemer men ved ikke hvor jeg kan få spillene er der nogen der ved hvor jeg kan få dem....

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-02-14 22:43

Der er vist mere, du skal tænke på, end bare spørge her hos Kandu

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-02-14 23:43

Citat
ved ikke hvor jeg kan få spillene er der nogen der ved hvor jeg kan få dem....

man får dem ikke des skal købes...

Prøv en gang at kigge dig omkring på nettet, så bliver du meget klogere på din drømme...

Kommentar
Fra : Pjensendkk

Dato : 04-02-14 21:26

Citat
man får dem ikke des skal købes...

Tror du jeg er idiot keg ved sku da godt jeg skal købe dem men troede sr folk her inde kunne komme med nigle gode råd istedet for at komme med dumme kommentarer har kigget rundt på nettet men kunne ikke finde noget så der for spurte jeg her inde men der er ikke nogen der ved det ser det ud til....

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-02-14 13:15

Citat
Tror du jeg er idiot keg ved sku da godt jeg skal købe dem men troede sr folk her inde kunne komme med nigle gode råd istedet for at komme med dumme kommentarer har kigget rundt på nettet men kunne ikke finde noget så der for spurte jeg her inde men der er ikke nogen der ved det ser det ud til....

Nej, det kræver trods alt noget mere end blot en drøm at starte en forretning op uanset hvilken branche man vil ind på.

Det kræver hårdt arbejde og en god kapital (samt at man kan begå sig i det danske sprog på en måde så alle kan forstå det - og det skal ikke forstås som kritik - blot en konstatering af fakta!)

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-02-14 13:17

hvordan går det med dine kurser?

Citat
Ps. Lidt elementær viden om talsystemer og binær aritmetik er også et must for den som vil arbejde professionelt med IT udvikling:

1.) http://www.math.ku.dk/famos/.arkiv/9-3/node14.html
2.) http://sorendahlgaard.wordpress.com/2010/11/03/maskinarkitektur-aritmetik-for-computere/

..men her er der ingen 'genveje' online. Jeg anbefaler du anskaffer dig bogen; Kryptering2:

http://www.systime.dk/ungdomsuddannelser/kryptering-2-udgave.html

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-14 20:17

Pjensendkk ->

Begynd med at lære hvorledes man opretter en 'WebShop':

http://www.ug.dk/uddannelser/diplomuddannelser/sprogogformidling/e-konceptudvikling.aspx

..så snakker vi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle