/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Windows 7 online
Fra : jesper.s
Vist : 468 gange
100 point
Dato : 03-02-14 20:04

Hej.

Jeg har uden held søgt efter Win. 7 home, online til download. Jeg har licens men ikke en cd.

Håber en kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-02-14 20:10

Kig ind på warez-dk der ligger samtlige udgaver af Window´s - du glemte at nævne 32/64bit/DK eller andet sprog..

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-02-14 10:23

Citat
Win. 7 home, online til download

Det kan man ikke med mindre man har en VOL eller MOL aftale med MS. Som mig-selv skriver så kan du da godt hente den på warez-dk, men det er ikke lovlige versioner, det er cracked versioner og der er ingen garanti for at de virker med din kode, overhoved virker, ikke er har virus i eller fejler ved første forsøg på at opdatere. Du må have fat i en anden person der har en 7 home Premium skive. Men det giver jo også anledning til flere spørgsmål, Er det en licens du har købt i en forretning eller har du fået den sammen med en computer du har købt?

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 06-02-14 10:03

Licensen er fra en cd, men cd'en er blevet ridset, så pc ikke vil læse den.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-02-14 14:28

Jamen så er du desværre nød til at finde en anden cd med samme version på eller købe en ny. Hvilken version er det du mangler, jeg har en del skiver.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 06-02-14 15:18

hvis det ikke er dybe ridser, så prøv at poler den cd op med tandpasta, og en blød klud,

Kommentar
Fra : edison

Dato : 06-02-14 15:22
Kommentar
Fra : edison

Dato : 06-02-14 16:04
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-03-14 19:28

Hvad er status?