/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
email er væk
Fra : Nesdam143
Vist : 586 gange
100 point
Dato : 03-02-14 19:35

Kan nogen fortælle mig hvorfor jeg pludselig ikke kan finde min email.
Har prøvet at geninstaller uden helt-hjælp:-=)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-02-14 19:46

er det en enkelt email du snakker om, eller er det selve emailprogrammet. Du giver ikke meget at arbejde med

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-02-14 20:12

Citat
Har prøvet at geninstaller uden helt-hjælp:-=)

Hvad...

Kommentar
Fra : Nesdam143

Dato : 03-02-14 21:50

Det er selve email der er væk

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-02-14 22:11

Citat
Det er selve email der er væk

Det er åbenbart ikke kun e-mailen der er væk...

Forklaringen på hvordan og hvad er også forsvundet - skal vi gætte hvilket program du bruger og hvordan den er forsvundet Einstein?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-02-14 22:22

E-mail ligger i én fil, og programmet, der læser filen ligger i en anden fil.

Ved du overhovedet, hvad det er, du skriver om?

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 03-02-14 23:03

Det der undrer os lidt er at du siger du har forsøgt at gen installere igen. Men en e-mail er en fil der ligger i et mail program. Og den har intet med selve programmet og dets funktion at gøre. Så hvis det er programmet der driller og ikke vil køre er det en sag og der kan man godt gen installere igen. Men en e-mail er en fil der kommer fra en e-mail server ude i web Space.
2 muligheder.

1. Hvilken e-mail client(program) bruger du.
2. Er det en e-mail der er væk, er blevet slette eller på anden vis du ikke kan finde. Den ligger højst sandsynlig ude på en e-mail server et andet steds. Men mere om det hvis du lige svarer på især punkt 1

Godkendelse af svar
Fra : Nesdam143

Dato : 04-02-14 14:19

Tak for svaret Fijala.