/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2003 sletter tekst
Fra : jansler
Vist : 620 gange
100 point
Dato : 02-02-14 11:37

Hej
Jeg har fået et mærkeligt problem i Outlook, som er sket flere gang indenfor de sidste par måneder.

Når jeg sender en mail, får modtageren kun noget af teksten. Flere afsnit kan være slettet. Jeg kan også se i min Sent post at det er slettet.

En der kan løse dette problem?

På forhånd tak.
Jansler

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-02-14 11:55

Prøv at se post 9, 11 og 18, post 9 siger der ikke er noget fix, 11 at det er noget med skrifttyperne og 18 at det var noget software til en label printer!

http://www.techspot.com/community/topics/outlook-2003-message-text-disappears-when-e-mail-is-sent.65520/

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 02-02-14 12:05

Hvis du har opdateret IE til version 11 kan det være den der driller!

We had a similar issue started on the 13/11/13 after updating to IE11. Uninstalled IE11 and issue was gone.

We use HTML and no stationary
Windows 7 with OL2003 SP3
Issue is random and does not happen with all the emails.
We found no way to retrieve the missing content of the email. Tried saving an email with the issue as plain text and html, inspected the content and the content is still missing.
Signature is retained and part of the body of the message goes missing.
http://community.spiceworks.com/topic/412863-outlook-2003-losing-text-on-se?page=1#entry-2763787

Godkendelse af svar
Fra : jansler

Dato : 02-02-14 13:10

Tusinde tak. Jeg har straks afinstalleret og tror på at det er det som driller.

God søndag og tak for (som sædvanlig) et godt og hurtigt svar

Jansler

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-02-14 13:25

velbekomme