/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Forskellige UNI-.dll
Fra : KaVAkandu
Vist : 565 gange
500 point
Dato : 02-02-14 06:19

Jeg skal genindstallere en ældre printer på en XP, har CD.
Det er en HP Deskjet 3940, har været indstalleret før.
Nu til spørgsmål, når den er ved at være færdig, spørger den om forskellige UNI-.dll filer, jeg har kun fundet den ene, UNIRES.dll, på nettet, der skulle vel ikke være en her på kandu.dk, der har en hurtig vej til disse filer.
De er ikke til at finde hos HP.
Har også hentet deres program, for disse printer, samme resultat.

Karsten

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 02-02-14 08:16

Jeg har haft meget glæde af http://www.iobit.com/driver-booster.php

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-02-14 10:00
Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 250 point
Dato : 03-02-14 15:13

Du skal installere med rigtigt sprog, er xp på dansk så skal du bruge en dansk driver, ellers kommer den og spørger efter disse, unires.dll, unidrv.dll og unidrv.hlp filer.

Hent driver her
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?cc=dk&lc=da&dlc=da&product=445449

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-14 18:04

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-03-14 12:05

Dejligt med respons!

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 27-03-14 11:09

Hej Klaudi

Du er ivrig, dette er en printer jeg har stående i mit hus på Ærø, der kommer jeg ikke hver dag, så jeg skal lige prøvet de tip jeg har fået først.

Hilsen Karsten

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-03-14 17:11

Ivrig og ivrig det ved jeg da ikke, men det er squ da skide irriterende at der bliver stillet et spørgsmål og man prøver at hjælpe, og hvad sker der så, ikke en hujende fis, man gider ikke engang at komme med tilbagemelding, nu er der snart gået 2 mdr, og først nu "vågner" du!

mvh

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 27-03-14 18:14

Hvad er det for et sprog Klaudi

Godkendelse af svar
Fra : KaVAkandu

Dato : 08-04-14 15:48

Tak for svaret Klaudi.

Da dette var det eneste jeg kunne bruge, får du point.

Kommentar
Fra : Klaudi