/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
YAHOO Mail
Fra : Smukke_Ole
Vist : 229 gange
300 point
Dato : 27-01-14 17:38

Siden i lørdags, har der, når jeg prøver at logge ind på min YAHHO Mail, fremkommet nedenstående meddelelse:
We're experiencing some technical difficulties...
We’re sorry, but Yahoo Mail can't load due to a temporary error. You can try back again shortly, or visit our help pages for ways to troubleshoot the issue.
Temporary error: 3

Er der nogen, der har været udsat for noget lignende ?
Det kan tilføjes, at der dukker diverse YAHOO MAILS op på min smartphone og tablet via WI-FI.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 27-01-14 17:42

Jeg har ikke haft problemer med min yahoo.

Kommentar
Fra : ara

Dato : 27-01-14 21:56

Min Yahoo konto har ikke kørt godt idag.

Flere gange har jeg ikke kunne komme ind på selve mailen.

Annuller spørgsmålet
Fra : Smukke_Ole

Dato : 28-01-14 09:16

Nu virket det igen !

Smukke_Ole