/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Lyden mangler næsten
Fra : Ammitz
Vist : 423 gange
200 point
Dato : 27-01-14 14:58

Hvilket program har jeg glemt at installere, når jeg ikke kan høre lyden på f.eks. vejrudsigten TV2, - men sagtens kan få lyd ud af højttalerne, når jeg spiller musik fra PC'en?
Ammitz

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-14 15:07
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-14 15:11

..eller du måske blot skal tjekke dine indstillinger for Lyd?

Højreklik på 'Lydstyrke' ikonet nederst til højre på process linjen.

Vælg -> Åbn indstillinger for lydstyrke ...

..og tjek om de 'lydkanaler' du skal bruge er åbne (..fjern evt. flueben fra knappen [Slå fra]) og med den rette lydstyrke?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-01-14 15:34

Du kan styre lyd 2 steder.
Ved højtaler ikonet.
Ved visning af TV kanaler er der yderligere justering i visningen

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 28-01-14 09:58

Citat
når jeg ikke kan høre lyden på f.eks. vejrudsigten TV2

Sikkert ingenting, jeg kan heller ikke se/høre noget:
http://www.gratisimage.dk/image-201D_52E7705E.jpg
Hvis du kan høre lyd fra tube og andre steder, fejler din pc ikke noget.
Det kan dog være at din browser ikke er den bedste til formålet (bruger selv IE8)

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-01-14 10:01

Ellers opdater dit Flash/ Macromedia

Godkendelse af svar
Fra : Ammitz

Dato : 28-01-14 10:22

til mig-selv
Ja, det må bestemt være det, jeg bruger til dette helst min XP med IE8 eller Firefox til at se vejret.
Nu har jeg lige prøvet på min Win7, med IE11, og det virker upåklageligt.
Begge PCer er på samme skærm og har samme højttalere.
Jeg prøver bare at beskytte den nyeste, til ikke at gå på for mange forskellige hjemmesider, der kan give smuds.
Ammitz
Tak for svaret mig-selv.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-01-14 10:51

Citat
Jeg prøver bare at beskytte den nyeste, til ikke at gå på for mange forskellige hjemmesider, der kan give smuds.

Du kan beskytte din pc med disse, får du virus, bare genstart og klik på HOME knappen under genstart
http://www.softpedia.com/get/System/Back-Up-and-Recovery/Comodo-Time-Machine.shtml
Dette kan køre din pc viruelt enten konstant eller når du forlanger det, intet virus er der ved en genstart, bryder mig ikke om den nye udgave da den har indbygget antivirus program, men den findes på nettet som ældre og uden
http://www.majorgeeks.com/files/details/returnil_system_safe_free.html
Comodo skal du fjerne ALLE flueben i indstillinger, ellers løber du hurtig tør for diskplads.
Returnil er der 2 funktioner til/ fra - altid eller når du beder om det
Plejer selv at bruge Comodo, men min disk er ikke stor nok til mere end 2 restore punkter, så den er udskiftet med dette:
http://www.horizondatasys.com/en/products_and_solutions.aspx?ProductId=1

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-01-14 10:54

Comodo virker samme måde som dette:
http://horizondatasys.com/en/rollbackrx10.2.ihtml