/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
udslet
Fra : bublebee
Vist : 563 gange
100 point
Dato : 27-01-14 12:52

Jeg har fået sådan noget kløende udslet på ryggen. Det startede nærmest som sådan en bule hen over rygsøjlen, den blev rød og begyndte at klø. Det klør helt vildt og er nu blevet til en godt rødt omrde (som jeg jo nok er kommet til at klø lidt hul på)
Nogle der evt ved hvad det kan være.

Og jo går til lægen hvis det ikke bliver bedre hurtigt.

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 110 point
Dato : 27-01-14 13:02

Det bør du gøre under alle omstændigheder...

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 27-01-14 14:40

det kunne godt lyde lidt som et kanduafhængerigshedssår

det er ikke noget man skal spøge med. prøv at slukke for din pc i en uge også se tiden an.

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 27-01-14 14:57

Tror du ikke det er forsømmelse.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 27-01-14 15:18

forsømmelse ?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-01-14 15:19

Citat
Tror du ikke det er forsømmelse.

Øøh.....manglende bad giver kun udslæt der hvor huden er lukket meget mere inde af tøj.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 27-01-14 20:58

nu er jeg jo ikke et svin vel - jeg kan godt finde ud af at gå i bad osv - så nej det er ikke derfor

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-01-14 21:50

Citat
Og jo går til lægen hvis det ikke bliver bedre hurtigt.

Det er så det du gør og så kan der vel ikke koges mere suppe på den pind

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 09-03-14 16:28

Tak for svaret marken84. - i mangel af bedre svar

det viste sig at være helvedes ild og fik nogle piller mod det....