/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Kan ikke komme i kontakt med router
Fra : Niederhof
Vist : 458 gange
300 point
Dato : 26-01-14 19:44

Jeg kan pludselig ikke komme i kontakt med min router....
Jeg har IP-adressen osv, men kan hverken explorer eller Firefox kan åbne 'siden'.
Min internet-forbindelse er OK..........
Hvad kan være galt?

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 300 point
Dato : 26-01-14 20:51

Prøv med at slukke for den, og tænde igen efter et par minutter.
Jeg formoder du benytter den lokale GATWAY adresse på routeren.

Godkendelse af svar
Fra : Niederhof

Dato : 26-01-14 21:47

En gang imellem er det de simpleste ting der reddr dagen....
Tak for svaret severino.