/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Er revo uninstaller pro noget værd?
Fra : lillelyst
Vist : 537 gange
45 point
Dato : 26-01-14 03:34

Jeg var meget overbevist om at programmet fjernede alt efter at have udført (via programmet):

1) uninstall
2) scan (avanceret)
3) slet alt = ja

...og alligevel finder jeg gamle mapper fra de afinstallerede programmer i reg.editoren under HKCU - software.

Så programmet ser desværre ikke ud til at være optimal.

Kan I anbefale et program der rydder 100% op efter en afinstallering?

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 26-01-14 05:46

Bruger du "Afinstallerings metode > Avanceret" så give dig tid til at sætte alle de flueben det kræver?

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 26-01-14 09:32

Jeg siger ja til fjernelse af alt hvad programmet foreslår da jeg jo har besluttet mig for at aflive det pågældende program.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-01-14 16:16
Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 26-01-14 18:35

Jeg vil helst undgå at skulle bruge flere af de gode programmer der findes til oprydning i reg.editoren men havde en klar forventning om revo (èt program) kunne klare dette til u.g. Det var vist for meget forlangt. Her er supporterens svar til min forespørgsel: The default registry scan and exclude settings are result from testing and feedback and are mode to be the safest. If you are an advanced user you can modify them, but it is at your own risk.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 45 point
Dato : 26-01-14 21:22

Gratis ???
Så kan jeg anbefale CCleaner... : http://www.piriform.com/ccleaner/download

Det er 'sjældent' den ikke også tager undermapper med, ved brug af afinstalleringsmenuen til venstre under 'Værtøjer' -> [Afinstaller progammer] og den 'option' til højre der hedder [Slet element].

Kør evt. en scanning fra 'Register' menuen efterfølgende ...og en Rens.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : lillelyst

Dato : 27-01-14 22:46

Tak for svaret molokyle.