/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Excel ark som tidsberegner
Fra : Rustica.dk
Vist : 622 gange
50 point
Dato : 23-01-14 21:46

Hej Kandu´er.

Jeg vil høre om det er en som har et Excel ark, som kan beregne/ styre mine timer på arbejdet (Overarbejde).

Jeg kan huske for mange år siden der så jeg nemlig et som kunne gøre følgende:

1 faneblad = 1 måneden
hver fane kan lave overføre fra tidligere måneder.
Jeg kan skrive tidspunkt jeg starter på dagen, og går hjem.
regne det sammen
tage højde for hellig dage.
Skrive hvor mange timer jeg skal have hver uge/måned ferie og hellig dage...

Skulle der være en der har sådan et fantastisk opsæt vil jeg være MEGET glad for at modtage en kopi af denne....

måske et link til hvis de findes gratis på nettet

På forhånd TAK
R

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 50 point
Dato : 24-01-14 08:43

Prøv at google denne søgning "arbejdsskema i excel".
https://www.google.dk/webhp?hl=da&tab=Tw#hl=da&q=arbejdsskema+i+excel

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 17-03-14 09:13

Tak for svaret Brassovitski.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 17-03-14 09:33

Håber du fandt noget der kan bruges.