/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Sletning af kommentarer på en facebooksi
Fra : begga
Vist : 301 gange
100 point
Dato : 23-01-14 19:26

Hej
Jeg har ikke så meget forstand på facebook, men jeg har en meget anonym facebookprofil. en facebookven har valgt at slette mig fordi jeg er for anonym.
Her er spørgsmålet: I min aktivitetslog er mine indlæg fra 10 januar og frem væk til hendes side væk betyder det at hun har slettet dem fra sin profil? Jeg tør ikke spørge hende selv, da jeg synes , det er lidt pinligt.

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 23-01-14 21:13

"Hun" kan på sin egen side slette det hun vil.
Men hvis du ikke mere er hendes ven, så er det vel også begrænset hvad I kan læse hos hinanden.