/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
maleri søges
Fra : Musiclover
Vist : 396 gange
100 point
Dato : 21-01-14 20:50

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde frem til et maleri eller bare motivet som postkort.

Det er med sort baggrund og der er så vidt jeg husker 3 eller 4 opretstående fugle af en art, som er farverige. Den ene fugl står med bøjet ben.

Kan desværre ikke huske hvem kunstneren er.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 21-01-14 23:13

Er det ikke noget med røde langbenede fugle, syntes jeg har set den, pelikaner eller lignende.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 21-01-14 23:58

Præcis. Den langbenede pelikan. Normalt har pelikanen benlængde som en gås, men nej ikke denne.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-01-14 01:43
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-01-14 01:44
Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 22-01-14 07:02

Jeg tror du har ret i at de har røde ben EiHaBr.

Kan godt være det skal forestile en pelikan Reset, imens den ikke er hel vellignende

Mig-selv det er ikke op nogle af linkene desværre, men det er også et "for sjov" der ikke ligner rigtige billeder. Men tak for forsøget

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-01-14 07:22

Google/ billeder - flamingo art

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 22-01-14 08:49

det jeg mente var selvfølgelig at de ikke ligner rigtige fugle

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-01-14 09:04

Mener jeg har set billedet ved en Læge? eller opsat i Zoo.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 24-01-14 21:02
Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 25-01-14 09:56

Lidt i samme stil katekismus men desværre ikke nogen af dem.