/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Åben donor/kendt donor søges
Fra : Klartilbarn
Vist : 170 gange
20 point
Dato : 20-01-14 18:54

Hejsa.

Jeg har nu igennem det sidste halve år søgt efter en donor via regnbuebarn.dk, men ikke fundet nogen, der var et match.
Jeg ønsker og søger en yngre fyr på ca. 35-41 år., der vil være kendt donor...dvs. Åben donor.

Jeg regner med at "iværksætte" forsøget her inden udgangen af maj måned...gerne før... Ved jo ikke, om jeg kan blive gravid igen. Men har tidligere ikke haft problemer med det. Jeg må indrømme, at jeg er en smule kræsen med dit udseende og ret striks med din families kendte sygdomshistorik ihvertfald..nøjagtig som sædkbankerne er.

Skriv endelig, hvis du som mand er åben for at dit barn kan kontakte dig, når det vel når op i en alder på omkring 8-10 år... Og...jeg er åben for at du kan blive aktiv weekendfar, hvis du vil det.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 20-01-14 19:14

Det er dog et af de mest tåbelige indslag set i kandu i nyere tid!

Det er da vist ikke studenterhuen der trykker...

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 20-01-14 19:16

Sådanne donor findes ikke....

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 20-01-14 19:24

prøv med Carl mar, i har ca samme intelligens. så det skal nok blive et yndigt barn .

Annuller spørgsmålet
Fra : Klartilbarn

Dato : 20-01-14 19:36

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar og vil gerne slette indlægges grundet ubehagelige svar.