/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
FIFA spil on / offline.
Fra : vedikkealt
Vist : 315 gange
300 point
Dato : 19-01-14 10:51

Hej med jer.

Mon nogle her har kendskab til et FIFA fodboldspil ?

Jeg har fanget, at der skal et større grafikkort til, og her findes der allerede en bærbar pc, der har dette grafik kort, men er det realistisk, at spille FIFA på en bærbar, eller skal der noget større stationært til ?

Og så det, at det kan spilles både offline og online.

Har det overhovedet nogen værdi, at spille det offline ?

Eller er man tvunget til, at betale for at spille online og købe mønter, eller hvad det nu hedder, for det bliver sjovt og spændende.

Bedste hilsner fra vedikkealt

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-01-14 12:02

Gå ind på spillets hjemmeside og se hvilke krav der stilles til din pc - og det skulle gerne kunne spilles på en nyere bærbar.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 300 point
Dato : 19-01-14 12:12

Systemspecifikationer

• OS: Windows Vista SP1 / Windows 7
• CPU: 1,8 GHz Core 2 Duo
• RAM: 2 GB RAM i Windows Vista og Windows 7
• Harddisk: 8,0 GB med krav om yderligere plads til gemte spil og installation af DirectX 9.0c
• Grafik: 3D-accelereret grafikkort med 256 MB og understøttelse af Pixel Shader 3.0
• Understøttede grafikkort, minimum: ATI Radeon HD 3600, NVIDIA GeForce 6800GT
• Lydkort: DirectX 9.0c-kompatibelt
• DirectX: 9.0c
• Input: Tastatur, mus, dobbelt analog spilkontrol, VOIP-headset
• Online multiplayer: 2-22 spillere, 512 kbits/sek. eller hurtigere
• Multiplayer med et system: 2-5 spillere på 1 pc

Anbefalede systemspecifikationer

• OS: Windows Vista SP1 / Windows 7
• CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz / AMD Athlon II X4 600e 2,2 GHz
• RAM: 2 GB RAM i Windows Vista og Windows 7
• Harddisk: 8,0 GB med krav om yderligere plads til gemte spil og installation af DirectX 9.0c
• Grafik: Nvidia 8800 GT / ATI Radeon HD 4650
• Lydkort: DirectX 9.0c-kompatibelt
• DirectX: 9.0c
• Input: Tastatur, mus, dobbelt analog spilkontrol, VOIP-headset
• Online multiplayer: 2-22 spillere, 512 kbits/sek. eller hurtigere
• Multiplayer med et system: 2-5 spillere på 1 pc

VIGTIGT: Windows 8 vil officielt være understøttet af dette produkt.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-01-14 12:14
Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 20-01-14 21:22

Tak for svaret mig-selv.

Bedste hilsner fra vedikkealt