/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nævenyttige Facebook
Fra : werter
Vist : 527 gange
100 point
Dato : 19-01-14 08:04

Nævenyttige Facebook har selv opfundet en del "facts" omkring mig. Flere er desværre forkerte: Hvornår jeg blev student, hvor jeg har arbejdet mv, Har hidtil ikke kunnet finde, hvor man kunne rette fejlene. Er der overhovedet nogte at gøre?

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 19-01-14 08:30

ja, slet lortet helt.

facebook er kun for analfabeter

Kommentar
Fra : werter

Dato : 19-01-14 08:42

Vist så, Kenwood; du har nok ret. Men hvilke alternativer finder du bedre?

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 19-01-14 09:22

Du skal gå ind på din egen side, trykke på "OM" der står alle dine oplysninger. Ud for hver ting der er oprettet står der "rediger" der trykker du og så kan du ændre alt det du vil.

Mærkeligt de har oprettet noget. Jeg har heller ikke skrevet alle de ting, men får af og til en reminder om det på min væg.

Og Kenwood, så vil jeg lige gøre opmærksom på, at jeg ikke er analfabet, så det er ikke alle der er på facebook der er analfabeter.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 19-01-14 09:47

Citat
facebook er kun for analfabeter

Det var dog en voldsom generalisering - på hvad bygger du det?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-01-14 11:06

Citat
facebook er kun for analfabeter

Jeg kender ikke Facebook,og har heller ikke lyst til et nærmere bekendtskab. Meen,jeg synes nok,"konklusionen" er lidt selvmodsigende. Hvis man er analfabet,er man vel ikke i stand til at skrive i den. Eller læse.

M.

Kommentar
Fra : werter

Dato : 19-01-14 11:39

Mosebæk! Bemærk dog, at som bekendt er Danmark det eneste land i verden, hvor analfabeterne både kan læse og skrive!

Kommentar
Fra : werter

Dato : 19-01-14 11:57

Foreløbig tak, Mone - men jeg synes, jeg har prøvet det altsammen, næsten uden held. Har brugt en time på at ændre og tilføje; gennemgående sletter den det indtastede, når jeg taster "GEM"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-14 15:22

hr]FACEBOOK stink's ..hvis du spø'rger mig.
Jeg er selv på facebook ...ved en en "Fejl 40" http://da.wikipedia.org/wiki/Fejl_40
Af hensyn til nogle få venner 'kigger' jeg dog ind på ugentlig basis.
KAN IKKE ANBEFALES !!!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-01-14 23:14
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-14 09:16

werter -> Du spørger:
Citat
Men hvilke alternativer finder du bedre?

Tillad mig i al beskedenhed at anbefale www.kandu.dk
Dels kan man dele sociale 'ting' i kategorien Smalltalk, dels har man styr over hvad man vil oplyse om sig selv i Profiloplysningerne og sidst, men ikke mindst, kan man rent faktisk bruge sitet til noget fornuftigt.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : werter

Dato : 17-02-14 13:57

Jeg slå stadig med problemet. I har hjulpet mig et stykke på vej. Foreløbig tak. Vender tilbage!

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 18-02-14 08:42

Mine 'venner' tror jeg er flyttet til Lyngby. TAK Facebook

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : werter

Dato : 06-04-14 12:38

...og jeg har gået i skole i Lyngby, så Facebook gør os nok snart til skolekammerater.
FB skriver stadig selvopfundne oplysninger. Men DU har ulejliget dig meget med at forsøge at svare. TAK!!