/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Hvad koster en dansk trappelift...
Fra : axelbjarne
Vist : 3671 gange
100 point
Dato : 18-01-14 19:04

Det er mig umuligt at finde ud af, hvad koster en trappelift....måske I ved det? Jeg har ikke kunnet finde det på en Dansk Hjemmeside...derimod kan jeg selv regne det ud på denne hjemmeside, og den vil koste omkring 20.000 kr. - mener jeg har læst at i Danmark skal man betale meget mere for en sådan...

Her er den engelske hjemmeside....

http://www.dolphinlifts.co.uk/stairlift-price-calculator.html

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-01-14 19:28

ældresagen trappelift

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-01-14 19:29

Hov forkert - jeg var ved at søge -------- troede jeg.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-01-14 19:37

Her er åbenbart en dansk.
http://trappeliften.dk/kontakt

Det huer mig ikke helt at der findes nogle med batteridrift.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-01-14 19:40
Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 18-01-14 20:16

Der er jo ingen priser, man kunne da godt have fortalt hvad det koster....jeg har en formodning om, at det er vilde priser i dk...omkring 60.000 kr...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-01-14 20:22

Det er nok fordi der er mange forhold som gør sig gældende, at der ikke er nogen priser.
Men der burde være en standardpris for lifte til en lige trappe. Det er nok ikke skinnen som er den dyreste, så en meter fra eller til burde ikke betyde noget.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 18-01-14 20:26
Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 18-01-14 20:39

Bortset fra de problemer, man kan få ved evt reklamationer/reparationer, er der ikke noget i vejen for at importere varer fra andre EU-lande, momsen i landet du køber i trækkes fra (20% i UK), og den danske momspå 25% kommer på.

Og så kan der self. være transportomkostninger!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-01-14 21:23
Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 19-01-14 05:59

Tak for svaret katekismus.