/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Doc fil.
Fra : 100241
Vist : 413 gange
100 point
Dato : 15-01-14 14:18

Hvordan åbne en doc fil med open ofice, med mail pogram, windows mail.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-01-14 15:06

Du går ganske enkelt ind og henter denne fil hvis ikke den åbner af sig selv i Open Office:

http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=3

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-01-14 16:30

punktum doc -- .doc --fil åbnes af sig selv i OpenOffice, når den hentes ind i programmet.
Men den skal lige hentes ned først (download)
Evt. Kan du højre klikke på filen og vælge ABN med, og så pege på OpenOffice.

Hvis du alligevel henter det gratis program ned - ville jeg hente et andet program som er er udsprunget af OpenOffice

www.da.libreoffice.org
Gratis

Kommentar
Fra : 100241

Dato : 16-01-14 11:38

Open office har hele tiden været lagt ind,men når jeg klikker på åbn efter højreklik er feltet tomt ,jeg har tidligere kunnet åbne på denne måde, men ikke nu.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-01-14 13:41

Citat
Open office har hele tiden været lagt ind,men når jeg klikker på åbn efter højreklik er feltet tomt ,jeg har tidligere kunnet åbne på denne måde, men ikke nu.

Åbn med........Open Office.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 16-01-14 15:46

Citat
Open office har hele tiden været lagt ind,men når jeg klikker på åbn efter højreklik er feltet tomt ,jeg har tidligere kunnet åbne på denne måde, men ikke nu.

Så bruger du selvfølgelig blot http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=3
hvor svært kan det være -

Kommentar
Fra : 100241

Dato : 16-01-14 18:52

Jeg har selv løst problemet,har lagt den nyeste open office ind . Undskyld ulejligheden!!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-01-14 19:19

Kommentar
Fra : netop

Dato : 16-01-14 21:18

Jamen der jo vældig - så er der en annullering mere til listen...

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede    10
- Annullerede 15
- Slettede   0
Ialt   26

Det er simpelthen populært!