/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Engelsk
Fra : kaol2304
Vist : 169 gange
20 point
Dato : 13-01-14 11:55

Hej

Jeg bliver 17 til marts, går pt på efterskole og skal starte gymnasiet efter sommer. jeg skal bruge min sommerferie på at blive bedre til engelsk - nogen forslag ??? Måske undervisning i københavn eller sjælland ? Måske arbejde i england ?? nogen der kan hjælpe ??

1000 tak

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 13-01-14 12:46

Der er ingen tvivl om, at man bliver bedre til engelsk ved at tale engelsk, så hvis du har mulighed for at opholde dig i England, eller et andet engelsktalende land til sommer, så er det klart at foretrække.

Din indlæringskurve vil blive langt stejlere og din sprogbeherskelse vil være langt bedre end ved at modtage undervisning i Danmark. Især når der er tale om så relativ kort tid, som en sommerferie er.

Der er en del bureauer der arrangere sprogskoler i england l sommerferien, prøv at se om det kunne være noget.

Kommentar
Fra : kaol2304

Dato : 13-01-14 12:56

Tak for dit svar Kortoververden.
Studierejser til oxford var jeg på sidste sommer - det var rigtig godt. Men jeg leder efter noget der er billigere i år Men et job i england ville også være rigtig fint - ved bare ikke hvordan det skal arrangeres - så vis nogen har gode ideer og tips så skriv endelig