/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Ingen resultater i Google
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 540 gange
100 point
Dato : 10-01-14 20:52

Hvis jeg søger efter noget i Google, kommer der ingen resultater frem. Søger jeg eks. efter kage, står der at der er 4.750.000 resultater, men den viser kun resultater relateret til kage, 8 punkter. Der plejer, uanset hvad der søges på, at kommer resultater frem, der fylder hele siden og som man kan bladre imellem.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-01-14 20:56

Rul ned og vælg næste side, osv, osv.

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 10-01-14 20:59

Hvis bare det var så nemt. Problemet er, at der ikke kommer resultater frem. Overhovedet ikke. Det eneste der kommer, er de få resultater foroven, der relaterer til søgningen. Det ændrer sig ikke når jeg bladrer. Så bliver de bare grå, men der kommer ikke søgeresultater frem.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-01-14 21:04
Kommentar
Fra : STILET

Dato : 10-01-14 21:27

Det problem har jeg også, men rart at vide at jeg ikke er den eneste.

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 10-01-14 21:31

Pyha, det "glæder" også mig.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-01-14 21:56

Prøv med ip adressen til google http://173.194.32.55/

Opdater Java http://www.java.com/en/

Ryd op i midlertidige internet filer.

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 10-01-14 22:14

Java er opdateret. Men det med IP-adressen hjalp. Hvor kom den lige fra?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-01-14 22:25

Citat
Men det med IP-adressen hjalp. Hvor kom den lige fra?

Fra mig

Prøv at kigge i din HOSTS fil som ligger i C:\windows\system32\drivers\etc
åbn den med notesblok, kig efter noget med google, er der noget så slet det.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 11-01-14 10:11

I har vel ikke som jeg havde fået en highjack. Så det i tror er googles søge maskine er pludselig en anden uden at du lige ser det. lige meget hvor mange indstillinger og cookies jeg slettede blev det bare ved. vi skrev lidt om det her. http://www.kandu.dk/Spg169819.aspx
hilsen Steen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-14 17:59

Annuller spørgsmålet
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 05-03-14 12:23

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål