/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
tablet
Fra : kivi
Vist : 466 gange
100 point
Dato : 09-01-14 13:40

jeg går tænker på at købe en tablet men er lidt i tvivl om det skal være med 4g og hvad gavn jeg har af det

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 09-01-14 13:51

4g kan gå på internettet overalt hvor 4g kan dække.
4g er ikke billigt at bruge, for der betales for antal MB som hentes og sendes.
En tablet kan også bruges, bare der et tilgængeligt netværk.

Jeg bruger tabletten som en computer, med internet forbindelse via en trådløs router.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-01-14 14:17

Jeg har mobilt bredbånd med 4g hos 3 og har 40GB til op/download. Alle mobile netværksoperatører sælger deres mobile bredbånd med et bestemt antal GB.

Jeg ville absolut vælge med 4G der sagtens kan arbejde med 3G f.eks. hvis du har mobilt bredbånd hos oister se http://www.oister.dk/mobilt-bredband/

og som også kan arbejde som Eyvind skriver
Citat
Jeg bruger tabletten som en computer, med internet forbindelse via en trådløs router.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-01-14 17:19

Glemte at skrive at 4G er hurtigere op til 35 Mbit/s hvor 3G max er 20 Mbit/s såfremt du har de maksimale forhold, men hurtigere er det.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 09-01-14 17:21

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-01-14 18:40

tilgængeligt netværk.................. Altså dit eget netværk, eller et du har adgang til.