/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Samsung Galaxy læse Openoffice presentat
Fra : MonieJacobsen
Vist : 402 gange
200 point
Dato : 08-01-14 13:28

Hej
Jeg har en Samsung Galaxy 10.1 tab 2 - hvortil der ønskes, at kunne bruge et godt program til læsning af Openoffice presentation (*.odp) og eller PDF filer.

Kan du hjælpe mig med et Web-link hvor der kan downloads openoffice presentation program Apps.
Eller et andet godt program der kan behandle filerne.

Med venlig hilsen
Monie

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 200 point
Dato : 08-01-14 16:40

Hvis du kører Android kan den hentes i google play (programmer)
Du skal bare skrive libre office og kigge på toturial så du kan se hvad det er

Godkendelse af svar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 09-01-14 21:34

Tak for svaret Eyvind.