/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
Hvor kan jeg købe strøelse til marsvin?
Fra : AnneKan
Vist : 660 gange
100 point
Dato : 06-01-14 20:05

Jeg har hidtil haft købt Hampestrøelse i Webshop hos MaxiZoo, en stor pakke på 12 kg tætpresset til kr. 149. Nu kan jeg ikke købe dem i webshoppen mere, da det er for uhandy en pakke for PostDanmark, at håndtere, har jeg lige fået at vide idag, i kundeservice.telefonen. Og Postdanmark er indtil videre MaxiZoos fragtmand. Nogen herinde,der kan anbefale en anden net-forhandler som sælger Hampestrøelse til fornuftige penge?. Mvh. AnneKan.

Accepteret svar
Fra : Troldepige

Modtaget 110 point
Dato : 06-01-14 20:47
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-01-14 22:35
Godkendelse af svar
Fra : AnneKan

Dato : 06-01-14 22:56

Tak for svaret Troldepige.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 07-01-14 06:57

Ud fra hvad jeg kan læse om andres erfaringer med Zooplus, så kan det nogle gange være billigst at bestille det fra deres afdeling i Tyskland.