/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 8.1 versus Google
Fra : bentbof
Vist : 788 gange
70 point
Dato : 05-01-14 22:17

Efter at have opgraderet til Windows 8.1 går mine Google søgninger i stå og der står internet Explorer virker ikke. Jeg har forsøgt at installere Google crome, virker heller ikke. Har forsøgt at gå tilbage til Windows 8 hvor jeg kom fra virker heller ikke.

Hvorfor virker Google ikke mere ? Hvad skal jeg gøre ? Lort !

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-01-14 01:56

Opdater flash /macomedia og java

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-01-14 03:08

Citat
Google crome, virker heller ikke

Har du givet tilladelse til at de kan komme på nettet gennem din firewall, et eller andet blokkerer åbenbart for din net adgang ELLER?? du skriver søgninger

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-01-14 17:15

Citat
Hvad skal jeg gøre ? Lort !

Hvorfor ikke svare, istedet for at forhøje points

Kommentar
Fra : bentbof

Dato : 07-01-14 17:28

jeg kører awast sikkerhedsprogram. Har fået at vide at det er et generelt problem Windows 8.1 Explorer Exe har med Googles søgemaskine

Kommentar
Fra : bentbof

Dato : 07-01-14 17:29

alt hvad der kan opdateres er opdateret

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-01-14 18:47

Citat
et eller andet blokkerer åbenbart for din net adgang ELLER?? du skriver søgninger

Har prøvet både 8 og 8,1 og aldrig oplevet dine problemer, prøv at slå dit virus program fra og se om det ikke skulle hjæpe.
Mange AV programmer har indbygget sikkerhed som brugerne ikke forstår at bruge = åbne nye links i ny browser osv.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 70 point
Dato : 07-01-14 21:54
Godkendelse af svar
Fra : bentbof

Dato : 08-01-14 10:12

Tak for svaret molokyle. Jeg har C cleaner og bruger den jævnligt. Det virker nu hvis jeg tager den desktoppen