/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Racer krumtap
Fra : Svendsen2003
Vist : 402 gange
20 point
Dato : 12-06-03 09:24

en Racer krumtap hjælper da ikke på farten på nogen måde eller gør den ? gør den ikke bare sådan at den kan tage flere omdrejninger ?

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 12-06-03 17:11

jo....men du behøver kun en ny krumtap hvis du skal kører hurtigt!!!! din originale krumtap kan max max. klare 10000 omdrejninger mens en racer krumtap kan klare en del flere!!!

med venlig hilsen aske

Kommentar
Fra : mou

Dato : 12-06-03 18:15

Nej du skal ikke regne med, at du kan nøjes med det. Hvis du har en der er toptunet, ville du kunne hive ca. 10% ekstra efekt ud af den (afhængig af mærke). Grunden er, at en racer krumtap er fysisk større og er som regel også polleret, hvilket gør at der ikke gemmer sig så meget benzin i krumtap huset og at det flyder lettere :)