/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
låsesmed
Fra : vivib
Vist : 184 gange
100 point
Dato : 04-01-14 08:52

Er her nogen herinde der kan anbefale en rimelig billig og god låsesmed, jeg skal have ny cylinder samt montering.
Har set at nogle tager ca 800 kr. plus cylinder, synes nu det er lidt dyrt.
håber på seriøse svar

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-01-14 09:01

Første forudsætning for et seriøst svar er et seriøst spørgsmål...

Hvis du nu får et tilbud fra en låsesmed i Ålborg og du bor Haderslev, hvordan skal det mon kunne gå...

Det smarteste du kan gøre, er at undersøge markedet i dit nær-område, det er trods alt sikkert hurtigt overset.

Kommentar
Fra : return

Dato : 04-01-14 09:07

Hej vivib

hvis der er til en alm dør kan du da selv gøre det det kræver bare lidt værktøj -og så er her lige et par link som du kan prøve at se det er om hvordan man gør det i al almindelighed

http://www.youtube.com/watch?v=todAKAW2E5Q

http://www.youtube.com/watch?v=Rmw3IQMl3Ts

hilsen

return

Kommentar
Fra : vivib

Dato : 04-01-14 09:18

Undskyld det er i København..

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-01-14 09:22
Annuller spørgsmålet
Fra : vivib

Dato : 04-01-14 09:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-01-14 09:44

En stjerneskruetrækker og 5 minutter.
Prisen er højere hvis Du går fra en 5 til en 6 stift cylinder idet der skal skiftes cylinderring, jeg vil anbefale den mest sikre type hvor der kun er et hul til nøglen.