/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Keybord (Labtec)
Fra : mig-selv
Vist : 391 gange
60 point
Dato : 02-01-14 20:54

Har et ældre keybord, som jeg ikke kan finde genvejene ??? til.
Der er alle funktionerne til film afspillet gennem player / lyd / mute - op og ned - samt 2 knapper til HJEM og MAIL

Kan jeg ændre dem - kan som skrevet ikke se noget under ´tastatur/ keybord´.
Og der fulgte ikke software med til Labtec

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-03-14 18:05

Prøv med SharpKeys det er et program som kan "remappe" en tast til en anden!
http://sharpkeys.codeplex.com/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-03-14 18:11

Eller prøv dette

1.Download and install AutoHotkey_L, let it associate with .ahk files
2.Grab the script called "Keyboard Hook - 90L" from Scriptlet to find Scancode of a Key and save it somewhere, e.g. My Documents/keys.ahk
3.Navigate to the file you saved and double click it
4.Move the mouse over the "Keyboard Hook" window and press the button you want to map, e.g. Home key
5.Note the value in the Scan column (e.g. SC132)
6.Create your own .ahk script
7.Add the .ahk script to your Startup folder

http://superuser.com/a/224683

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-04-14 08:22

De virkede desværre ikke.
De finder ´knappen´ men vil ikke ændre på dens funktion