/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Problemer med google
Fra : viskinge
Vist : 652 gange
100 point
Dato : 01-01-14 13:44

Har 2 problemer med Google, som jeg håber I kan hjælpe med.

1. Når jeg er inde på flightradar24 og vil se cocpitview, står der at jeg skal have Google earth plugin. Det downloader og installer jeg så. så prøver jeg igen, men det bliver ved med at sige, at jeg skal have goggle earth plugin !!!! (installationsprogrammet melder færdigt, og jeg kan trykke på luk) Hvad gør jeg ????

2. Hvis jeg laver en søgning, kommer der et punkt der hedder "Billeder af XXXXXXX, det trykker jeg så på, og så bliver der vist et utal af billeder. Tidligere kunne jeg så trykke på et af billederne og så blev det vist i større størrelse, samt et par andre ikoner, bla. Besøg hjemmesiden.
Nu kan jeg ikke klikke på billederne, kun se alle de små billeder, i bunden står der hvilken hjemmeside de ligger på, men kan ikke klikke direkte ind på dem.
Hvad er der galt ????

Godt nytår

MVH

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 01-01-14 13:48

Følger lige med her....
Har samme problem i internet Explorer, men kan så køre flightradar i Google Crome..
men synes den kører bedst i internet Explorer...når den kører

Kommentar
Fra : clou

Dato : 01-01-14 14:06

Nu skal jeg ikke gøre mig klog - men har I fået problemet efter opdatering til IE 11? Hvis det er tilfældet kan dette prøves:

Åbn det pågældende program - Gå i Funktioner - Indstillinger for Kompatibilitetsvisning - Tryk Tilføj

Dette har hjulpet mig i andre Websteder der har drillet.

Clou

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 01-01-14 15:04

hej Clou
Har prøvet dit råd, men nej, det hjalp ikke....
IE 11 er installeret, og der fik jeg problemer, også med eks. at åbne
både netbank og Bilka kataloger, så jeg må køre de ting på Crome ØV ØV

Kommentar
Fra : transor

Dato : 01-01-14 19:32

Efter at have installeret en plugin, skal man nogen gange genstarte computeren før den virker.

Installationsprogrammet, kan have skrevet nødvendige datalink i registeringsdatabasen. Den inlæses kun ved genstart.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-01-14 10:38

Har du prøvet at sætte kryds ved - kør aktivt indhold - internetindstillinger/avanceret
http://www.gratisimage.dk/image-7C35_52C5327B.jpg
Ellers vil jeg mene det har noget med sikkerhed at gøre (åbne links i nyt vindue?)