/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Ønsker sort maling til mat-glas udendørs
Fra : MonieJacobsen
Vist : 732 gange
200 point
Dato : 30-12-13 12:39

Søger efter noget maling til mat-glas udendørs som jeg gerne vil havde malet med mat sort og heldæggende.
Hvad er bedst til udendørs brug?
Gerne angivet et Web-link hvor man kan købe mat- sort- heldækkende- maling/spray.

Godt nytår til alle.

Med venlig hilsen
Monie

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 30-12-13 13:33

Her kan du få det rigtige produkt, som kan modstå alt: http://www.baden-jensen.dk/download/tilbehoerskatalog/Totalkatalog_2008.pdf

Accepteret svar
Fra : Thyregod8

Modtaget 210 point
Dato : 30-12-13 13:36
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-12-13 14:55

Du skal have noget der kan holde, ikke almindelig spray/ maling
http://www.sadolinfarveland.dk/saadan-maler-du-fliser

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-12-13 14:58

Samt mat sort, bliver meget hurtigt træls at se på, da det tager mod alle former for skidt.
Kan muligvis forbedres med en gang voks/ venyl behandling til biler

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-12-13 15:05

Det er vigtigt at få fat i den rigtige grunder, så det sorte har noget at hænge fast i.

Godkendelse af svar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 30-12-13 16:10

Tak for svaret Thyregod8.

Godt Nytår Alle.

Mvh
Mj

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-12-13 16:28

Citat
Og her i den billige ende: http://www.harald-nyborg.dk/p6518/spray-sort-mat

Det kommer du helt sikkert til at fortryde.