/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvor får man fremstillet tshirt
Fra : kimjai
Vist : 438 gange
20 point
Dato : 29-12-13 20:23

Jeg er ved at opstarte nyt tøjmærke og har styr på det meste efetrhånden. Mit problem er hvor man får produceret "baggy/oversize" tshirt i god kvalitet der holder pasform til en god pris... ?? ( 250 stk minimum.... Har alt andet på plads men render panden mod en mur fordi jeg ikke kan finde fabrik/systue der kan lave dem. Da det stadig er eget mærke og ingen andre skal have deres firma/brand på mit tøj. Udenlandske firmaer er ingen hindring for mig... ved bare ikke hvor og hvem jeg skal kontakte.. håber nogen kan hjælpe.... send gerne mail... jaine211173@gmail.com

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 30-12-13 00:00

Der er jo ingen fabrikker der beskæftiger sig med den slags petitesser - det må du da kunne sige dig selv

Kommentar
Fra : alka

Dato : 30-12-13 09:48

Du kan jo søge i det land, hvor meget tøj kommer fra:

t shirt kina eller indien.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-12-13 11:20

eller i Herning.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 30-12-13 13:09

Jeg hæftede mig ved ordet "Oversize". Kig lige på dette link (Hjallerup Marked) .. måske Thomas fra Nørresundby, kan hjælpe dig?
http://dovregubben.blogspot.dk/2013/06/hjallerup-marked.html

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-12-13 15:05

http://pristorvet.dk/erhverv/systuer/

Mon ikke det er muligt at hente hjælp på denne side
http://www.amino.dk/forums/t/217157.aspx