/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Internet
Fra : Dieter
Vist : 471 gange
50 point
Dato : 29-12-13 17:24

Hvordan kan jeg konfirmere min Windows 8 (på en ny PVC).
Med andre ord: jeg mangleren ikon der peger på "INTERNET"

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-12-13 17:38

Du skriver på et tidspunkt...

Citat
WOW, tak for alle jeres svar.
Men idet jeg er lidt hjerneskadet efter en ulykke i Mai måned er det ved at gå over min evne til at begribe:
hvad skal jeg nu egentlig foretage mig !

Den skade betyder åbenbart ikke noget i forbindelse med at du kan stille det ene spørgsmål efter det andet uden at foretage dig noget med svarene...

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 29-12-13 17:45

Er lidt forbavset over din meddelelse. Er også ked af den. Vil du godt nævne mig hvilken en sag. Så skal jeg virkelig gerne svare !!

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 29-12-13 17:54

Hej marken 84.
Jeg har set på mine "vis dine indlæg" og kan forstå dig!
Men om igen: det skyldes min hjerneskade. Den gør tit at jeg ikke kan overskue diverse ting. Skal anstrenge mig noget mere !

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 29-12-13 18:11

På fliseforsiden er der ikke nogen ikon for internet, gå til skrivebordet så kan du se Netværk nede til højre ved uret, hvis den ikke er vist der så er den under Skjulte ikoner som er vist med en lille pil op, klik på pilen og klik på Tilpas så får du mulighed for at ændre Netværk til: Vis ikon og meddelelser

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-13 18:25

Dieter - spørg lige så tosset du vil....................gider vi ikke svare, lader vi bare være.
Jeg og andre ved godt, at dit hoved ikke fungerer så godt som det har gjort.
Godt nytår til alle.

Kommentar
Fra : lhg1

Dato : 29-12-13 18:43

Hvis du trykker på "Windows tasten" således at "fliseforsiden" kommer.

Som O.v.n. skriver så kan du trykke på pilen der peger nedad, der ligger alle iconer.

Alternativt, så er søgning aktiveret på fliseforsiden, så du kan bare skrive "internet" så vil du i højre side se at den søger i programmer, filer mm. og formodentligt vil internet explorer komme op som det første.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-12-13 20:35

Hvis bare du mangler et ikon, så gå til START og i søgefeltet skriv internet, så kommer det frem, træk så ikonet ned på skrivebord eller menu linien

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 30-12-13 18:15

Tak for svaret o.v.n..