/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Jægere, er I satans yngel/slaver...?
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 1124 gange
500 point
Dato : 29-12-13 14:44

Vores kulturberigende medborgere - altså dem, som repræsenterer "fredens religion" har dog lidt ridser i lakken når deres ellers så humane syn henledes på hunde.

Fatwa mod hunde og deres ejere. Det er realiteten i Iran. Og 29 medlemmer af det iranske parlament har stillet lovforslag om helt at forbyde hunde.

Hunde er ikke blot urene, men hvad åbenbart er tilsvarende slemt: ejerskab af hunde er et udtryk for vestlig kultur, som skal bekæmpes, og i stedet skal de sande islamiske værdier stilles i højsædet. Og imamerne i Iran er ikke alene om at have denne opfattelse af hunde og deres ejere. Overalt i den muslimske verden ringeagtes og forfølges hunde.

Ydermere breder den muslimske opfattelse af hunde sig til den vestlige verden i takt med den muslimske indvandring hertil.

Imam: Hundeejere er satans slaver

Det er naturligvis ikke alle muslimer, der er så skråsikre i deres holdning til hunde og som slavisk følger sharia. Det vidner de mange spørgsmål om på forskellige islamiske web-sider jorden rundt. Der spørges, hvorfor hunde er urene og om muslimer må have hunde som husdyr og kæledyr.

Og i svarene henvises til haditherne’s udtalelser om hunde – og der er mange – og det fremgår, at man gerne må have hunde, hvor de er nødvendige og nyttige f.eks. som hyrdehunde. Men ellers er de urene og må dræbes. På et dansk websted sættes der trumf på:

”Det er blevet videnskabeligt bevist, at der findes farlige bakterier på hundens hud og hår, som kan overføres til mennesket… og disse bakterier kan ikke dræbes med andet end sand.”

Så ved vi det. Videnskaben skal nok blive taknemmelig for at erfare, at sand renser og helbreder. Det er naturligvis det rene vrøvl, men tjener til at styrke troen på, at sharia er godt.

På den islamiske hjemmeside Islam-qa spørges der også, hvorvidt det er i orden at have en hund som kæledyr.

I svaret citeres en passage fra Hadith Muslim (2978), der betoner, at hvis man har hund som kæledyr, så vil det trække fra i regnskabet over ens gode gerninger. Imamen, der svarer, går så vidt som til at fastslå, at alle hunde bør dræbes, og at det er efter inspiration fra satan at man har hunde, og at hundeejere er satans slaver.

Skrevet af Jens Robdrup

Jægere, er I satans yngel/slaver..?

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 29-12-13 15:09

Hvad skal vi dog gøre?
Vi kan stoppe alt eksport til den arabiske verden, bortset fra - deres egne / dem der søger asyl i vesten som vi bør sende tilbage!
Så kan disse tilbagevendte (der har fået smag for den vestlige levemåde) ændre deres områder til et humant sted at befinde sig!
Så er jeg ligeglad med deres syn på hunde/svin og deres kvindesyn, må kvinderne i de respektive områder, selv sige fra over for! (de kan starte med at samle benene)!
Jeg vil nu gå med min hund ned til svinene og nyde at her dyrker de ikke den arabiske kultur!
Godt Nytår!
MV2

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-12-13 15:49

Jeg troede egentlig,det kun var os vantro usle hunde,i den vestlige verden der skal udryddes.
Jeg kan så forstå,at de firbenede er røget i samme kategori.

M.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-12-13 16:20

Hvad skal de også med hunde når de kan sparke til kvinderne ?

De har dog ret i at sand og støv god til at holde sig ren da det simpelthen kvæler mider og utøj, det har fuglene vidst i millioner af år.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 29-12-13 19:46

Nu skal man aldrig sige aldrig. Vores herlige kulturberigere har jo haft held til at omforandre samfundet til det bedre. Her tænker jeg først og fremmest på uniformeringsreglerne på hospitaler, de nye regler i svømmehallerne, kosten i offentlige institutioner - og sidst men ikke mindst, den herlige og dyrevenlige halalslagtning - oven i købet med en lille bøn, så vi vantro danskere også bliver religiøst beriget af deres gud Allah.
Dengang profeten Allah var i live, var han i besiddelse af den godhed, at hjælpe en 9 års pige væk fra fattigdom ved at gifte sig med hende...smukt gjort..! Især, da den hellige profet fuldbyrdede det hellige ægteskab. En smuk gestus at give en fattig 9 årig pige.

Disse herlige kulturberiger har givet os grisefarvede slimede kældermennesker så meget, at det halve kunne være nok - tænk bare på alle de ghettoer - en brandgod ide forøvrigt. Her hygger alle beboerne sig med hinanden, f.eks. ved at låne af hinanden. Jeg har et bekendtskab der f.eks. "lånte sin Iphone og sit dankort" ud til et par søde unge mennesker, som var kommet helt uforskyldt i pengenød. Bekendtskabet regner med at få sine ting igen her til den første.

Det jeg mente med "man skal aldrig sige aldrig" var såmænd, at det meget vel kunne tænke sig at vores herlige kulturberigere en dag fandt ud ad, at der er for mange hunde i det danske samfund, og som følge deraf beder danskerne om at skille sig af med det, dansken troede var menneskets bedste ven - hunden - og derved får vi et hundeløst samfund. Smart træk forøvrigt.
Aaaarh der er nok nogle ganske få hundeejere der mukker lidt i starten, men når først kultureliten har fortalt brokkerøvene at det er racistisk, naziagtigt ikke at kunne se fordelen ved denne integrationsfremende foranstaltning, så bøjer fåtallet atter engang nakken i skam.

Så jo, hundeløst samfund kan godt være fremtiden.....Men skidt pyt med det. Tænk på fordelene ved hundeløst samfund. Nul hundehøm høm, ingen dyrlægeregniger, ingen gøen midt om natten, nul kamphunde. Så jo - og husk på, indtil videre er integrationen vellykket ud over alle grænser - spørg bare de Radikale.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-12-13 23:38

Kære Kpt. Tommy
Helt og aldeles enig med dig i dine betragtninger - yderst smukt formuleret i øvrigt.
Dybest skyldes de Radikales vanvittige holdninger, at de behøver at profilere sig kontrært. Uden den tilbagevendende " humanitære" leflen for udefrakommende, har de ikke nogen spiselig socialpolitik.
Ordsproget " ethvert parti behøver en "neger" gælder også her - for at bilde vælgerne ind, at de er fordomsfrie.
Dit indlæg er ganske enkelt brillant.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 30-12-13 08:09

Bravo Tommy !

Desværre må jeg så indrømme, at jeg er racistisk og naziagtig med min indstilling til livet, hvis samfundet ender ud i det scenarie du så glimrende beskriver: Men at bøje nakken for de infantile skvadderhoveder der kalder sig politikere samt deres medløbere, nægter jeg - fandeme !!!
Det er jo også typisk, at nogle af de værste dyreplagere i dette land er - ja, muslimer ! Men hvorfor skulle de ikke være det, al den stund de også slår deres koner, utroskaber er meget almindeligt, samt blodskam ikke er ualmideligt !! Med hensyn til hundene, findes der vel ikke nogle værre til at udnytte de stakkels dyr, når de bliver brugt til hundekampe - en helt og aldeles modbydelig form for "morskab", hvor penge er det eneste "drivmiddel" - fy for fanden for en gang dobbeltmoral !!
Naturligvis har jeg sat tingene på spidsen, for der findes så sandelig også fornuftige muslimer, som tilpasser sig udmærket i det danske samfund, men de der ikke vil indordne sig, må efter min bedste overbevisning ud af landet, uanset om de er danske statsborgere - den sødsuppementalitet vi udviser som danskere, udnytter de rabiate til at gøre som det passer dem. Desværre kan vi ikke foretage os ret meget i den retning uden en revolution, og det er vi danskere generelt slet ikke til. Det højeste vi kan svinge os op til, er at deltage i faglige konflikter med røde faner og enkelte gule. Vi har det sgu' for godt i DK - lad os være sammen om at have modet til at sige nej, men ....!!!??????

Rigtigt godt nytår til alle, med håbet om at flere tager stilling og agerer mod de tåbelige politikere,som ikke har jordforbindelse - det er der næsten ingen der har !!

ØV4

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-12-13 11:53

Citat
Helt og aldeles enig med dig i dine betragtninger - yderst smukt formuleret i øvrigt.

Tommy er god til at formulere sig. Si`r tingene lige ud af posen. Ærligt og redeligt...iblandet en god del ironi og sarkasme. Dermed er han for altid,udelukket som politiker.

Verdens altoverskyggende problem idag,er hverken mad,energikilder,eller naturkatastrofer. Næh...det er i alt sin "enkelthed" Muslimismen.

Jeg tør godt vædde min kone på (hun har så ikke helt de samme mål,som da jeg traf hende første gang),at der ikke er et eneste sted på kloden,med krig revolte,uden det har udspring i muslimsk fanatisme.
Nu ser vi igen deres "bedrifter" i Rusland. Jeg tænker øjeblikkeligt på Tjetjenien,eller andre af de små delstater.

M.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-12-13 12:19

Citat
Jeg tør godt vædde min kone på (hun har så ikke helt de samme mål,som da jeg traf hende første gang),at der ikke er et eneste sted på kloden,med krig revolte,uden det har udspring i muslimsk fanatisme.

Du må være meget forhippet på at slippe af med hende

Kolonimagterne havde indtil staterne blev selvstændige bataljer med muslimerne, men det var "kun almindelige" frihedskrige.
Spændinger i Balkan hvor der også er muslimer kunne teoretisk være medårsag til mordet på prinsen og udløsningen af WW1, men stormagterne greb bolden og skulle lige have klaret noget ældgammelt fjendskab ved samme lejlighed.

WW2.......jeg har ikke læst Mein Kampf, men jeg går ikke ud fra at Adolf overhovedet tænkte på muslimer, desuden var der antisemitister i andre lande

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-12-13 12:58

Nu snakker jeg nutidigt,og ikke historisk. Men okay LuffeA,følger vi din tidslinje,er det da tydeligt at muslimerne,aldrig har været så "synlige",som nu.

Derfor er jeg også helt sikker på at beholde madammen.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-12-13 13:06

Glemte li`e:
Citat
WW2.......jeg har ikke læst Mein Kampf, men jeg går ikke ud fra at Adolf overhovedet tænkte på muslimer, desuden var der antisemitister i andre lande

En kendsgerning er at der var hele muslimske brigader i der Wehrmacht.
Jeg har læst om,og set billeder af omtalte.

M.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-12-13 13:27

Citat
En kendsgerning er at der var hele muslimske brigader i der Wehrmacht.
Jeg har læst om,og set billeder af omtalte.

De er skøre de romere...............

Samarbejdet havde ikke holdt i længden.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-12-13 13:30

Citat
WW2.......jeg har ikke læst Mein Kampf, men jeg går ikke ud fra at Adolf overhovedet tænkte på muslimer, desuden var der antisemitister i andre lande

Muligvis skriver Hitler intet om muslimer i "Mein Kampf" - men til gengæld fandt muslimerne Hitler meget nyttig = to sider af samme sag.

Nemlig, i 1937 blev briterne ved en pan-arabisk konference officielt afkrævet at vælge side, arabere eller jøder, og hvis de valgte at støtte jøderne, ville araberne i modtræk indgå en alliance med tyskerne. Dette pressionsmoment fik briterne til at holde igen med Peel-planens opdeling af Palæstina, og til midlertidigt at indgå en mere forsonlig politik overfor araberne.

Trods briternes forsøg på at bibeholde i bedste fald nogenlunde holdbare politiske relationer til araberne, steg Tysklands og især Hitlers popularitet til stadighed markant fra 1938 og frem. Hitler blev i den grad idylliseret i den arabiske verden, hvor han af muslimske skriftkloge blev sammenlignet med en profetskikkelse på linje med Muhammed og Jesus, og hans kamp imod jødedommen blev opfattet som guddommeligt dikteret. Efter det franske nederlag i 1940 lød en populær arabisk slagsang ”Aldrig mere Monsieur, aldrig mere Mister, i himlen Allah, på jorden Hitler”, hvilket sammen med det kraftigt stigende distribution og salg af Mein Kampf tydeligt viser, hvorledes Hitler og hans ideologi havde fået bred appel i den arabiske verden.

Derfor undrer det mig til stadighed at ord som nazist bruges overfor dem, som er imod muslimsk indvandrig.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-12-13 19:02

http://www.israelinfo.dk/default.asp?id=54

Et link til brug, hvis man betvivler hvad jeg skrev i ovenstående indlæg.
Der står også lidt om muslimer i waffen SS

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-12-13 19:09

Jeg tror jeg skal skifte mit tastatur ud, idet, det har lidt problemer med skrive - n-

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-12-13 22:21

Når du har en overfræser, kære Kpt.Tommy, så har du vel også en kompressor. Bare tryk den af på kryds og tværs hen over tastaturet.

Bruger man de billige fra Harald Halpris, så er det sket, at pc`eren begynder at skrive hindu.

Du er ret god til at researche, sådan sagt på jysk, og jeg tillader mig at anvende dine indlæg - naturligvis med angivelse af kilden.

Mvh.
Tonganeseren, som i det nye år måske vil kalde sig Hawaiibonden.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-12-13 23:39

Hej Tonga.
Jow, en kompressor findes i sortimentet. God idé med at blæse tastaturet et stykke. Det er ufatteligt hvad der kan gemme sig under tasterne. F.eks krummer nok til et halv franskbrød med ost, hvis altså det stykkes sammen.
Ideen til overfræseren kom her i efteråret, hvor jeg fabrikerede hylder til mit værksted.
"Jeg smutter ud til Hjem & Fix og køwer en overfræser-fætter" Sagde jeg til konen. "Jeg mangler lige en detalje - og det er, at gøre hylderne smarte med kanter og je skal komme efter dig.........og æh, det kan jeg kun gøre med en fræserfætter"

Det korte ad det lange er, konen fik mig overtalt til IKKE at købe nogen fræser, fordi så havde ungerne måske en julegave idé - og derved gik det til at jeg fik en overfræser, samt en æske fræsejern i julegave af ungerne. En Bosch forøvrigt - og absolut en lækker sag. Pt øver jeg mig på en hulens masse gamle brædder. Hele værkstedet er fyldt med spåner.

Altså, kære Tonga, hvis du mener du kan bruge det makværk jeg skriver, så er du meget velkommen til at bruge hele skidtet.

Vi har allesammen vores force - her undtager vi lige Ballegaard, han har ingen force overhovedet. Min er Danmarks historie - især tiden fra 1700 og frem. Tørt pis, mener de fleste, men jeg finder tiden uhyre interessant - og sluger alt råt - og der dukker hele tiden nye ting op. Lige pt venter jeg kun på at de skal åbne rigsarkivet vdr. tiden omkring -og under besættelsen 1940 - 1945 + efterfølgende.

Mvh.
Tommy.
Nu med jern - altså fræsejern...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-12-13 00:33

Først i 2002 lykkedes det mig at få slået kløerne i Bovrup kartotekerne - men desværre kun til låns. Det var interessant læsning, og især var det interessant, at så mange nynazister nærmest praler med at være efterkommere af tidligere medlemmer af DNSAP. Jeg fandt ikke et eneste tilfælde, hvor det var tilfældet. Som om det var noget at prale med.

Jeg har mistet overblikket over Danmarkshistorien, måske fordi jeg, mens jeg læste historie på Århus Universitet, mest interesserede mig for mellemkrigstiden. Aktuelt kæmper jeg for at kunne overskue det politisk liv i DK. Hvad Fanden skal man gøre. Tiden løber fra os.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-12-13 08:54

Inden jeg i aften går ud og antænder lidt hjemmerullet, så ønskes I alle et rigtig godt nytår - på trods af skattefar. Tak for året der gik.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-12-13 08:57
Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 31-12-13 09:46

Tommy !!!

Inden du nu sætter "blæs" på dit tastatur, vil jeg stærkt anbefale dig at få sat en vandudskiller på kompressoren, ellers risikerer du at få vand ind i de ædlere dele (af tastaturet). Kan også anbefales at puste din computer fri for støv og nullermænd, men det er vigtigt med vandudskilleren !!!

Rigtig godt nytår til alle de positive kræfter der skirver og læser jagtsiderne på kandu. Held og lykke ønskes alle i det nye år 2014.

Med venlig hilsen
Øjenvidnet4

Ballegårds eneste sande ven - håber han skønner på dét !!

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 31-12-13 14:03

Tak for de gode råd vedr. udblæsning af de ædlere dele....... på computeren.

Alle ønskes et godt Nytår

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 31-12-13 14:47

Knaldballe har olieudskiller på hans ombyggede Stranko tryklufts anlæg, (( han har fundet ud af, at det modstående til vakkum,- er trykluft, hans kone kender en del til denne lov, når Knaldballe tager en astmatisk indåndning med efterfølgende knaldgas fra afgangsrøret))
Hans tastatur bryder tit udi mindre brande, grundet døde hønselopper og skæl fra hårpragten, det er som bekendt af de gode folk herinde, tit rødglødende med han vid og forfatter skriblerier og ikke mindst, hans fantom løgne og smæde skrivelser på tastaturet

Godt nytår, og vi fik lukket næbbet noget så eftertrykkeligt på Knalderøvsballen i 2013

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 31-12-13 16:03

Ønsker også alle et glædeligt og godt nytår Knudsen har som vanligt travelt med at nedbryde DJ planer om jagtens hus på Kalø, sammen med nogle af danmarks dyreste advokater, der bistår de store jordbesiddere Nu venter vi på dagene efter den 4 januar, hvor annen halej fløjtes i gang

SHV, nu også med champagne på køl

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 01-01-14 11:45

Taberen Knudsen aus Løsning, er som betterwisser skriver, blevet hægtet godt og grundigt af kandu's jagtside, således vi nu kan skrive sobert og alvorligt om jagtens glæder uden de forstyrrende, tåbelige og oftest løgnagtige indlæg !! Hip hip hurra for dét !!
Jeg har hørt, at den advokat som HOJ benyttede til tabersagen, har givet tilsagn om at hjælpe med at få DJ's planer om Kalø som tilholdssted opgivet, vel at mærke til en "sveden" pris, da han jo som bekendt tabte HOJ-sagen for den lille lokale jagtforening, som bl.a. har én af de største og mest betydningsfulde jægere blandt sine medlemmer, nemlig den navnkundige Bendt Ballegård Knudsen. Onde tunger påstår ligefrem, at Ballegårds ydmyge bolig skal være kommet i spil(D) som et alternativ til ideen om Kalø!!?? Med hjælp fra den tabende advokat, vel at mærke. Derfor er bb1 særdeles aktiv i sine skriverier på DJ's hjemmeside med nye angreb på anderledes tænkende !! Det bliver sgu' spændende at følge udfaldet af "annen halej"

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-01-14 19:38

Interessante oplysninger fra Øjet & Sandheden. Jeg glæder mig til "træje hallej"

Hvem husker ikke da Ballegaard i "første hallej" udtalte disse berømte ord: "Mig ær der ingen der kan lugge kæften på" Høøøø....det var der så, endda med største lethed.

Håber alle er kommet godt ind i det nye år.

Slagelse & omegn kom rigtigt godt ind i det nye år. De stakkels borgere blev kulturberiget i hoved og røv. Brandkorps og politikorps fik så mange "bank", at de måtte bruge vendingen "Ja ja, de unge har jo tradition for, at der skal være lidt halløj i gaden"
Det, som ordensmagten kaldte "lidt halløj i gaden" var såmænd at halve og hele boligblokke incl. affaldscontainere blev stukket i brand. Raketter og brosten fløj rundt i luften i bedste Gazastribe stil.
Meeeeen rolig nu, da Sognefogedens knægte er underlagt et budget, kunne knægtene jo ikke bare sidde og slappe af på stationen med citronmåne og cirkelkaffe fra Brugsen....nææææh, de skulle jo ud på gaden for at tjene penge, sååååååå, alt hvad der kom på cykel blev undersøgt nøje - såsom, var der reflex på cyklen, virkede baglyset, virkede ringeklokken - og nok så alvorligt, var cyklisten fuld. Jo jo, der var nok at se til - og der blev skam også skrevet utallige af bøder ud - især til folkepensionister og børn. Og som vagthavende så kækt sagde: Vi brugte ikke peberspray én eneste gang...!

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 02-01-14 13:33

Jeg vil ønske alle fornuftige jægere et rigtigt godt nyt år !
Om det også indbefatter muslimer, bestemmer de jo selv, som vor statsminister sagde i sin tale til nationen den 01 01 14. Iøvrigt en intetsigende og bla-bla-tale, men hvad kan man forvente fra en salonsociallist ??
Men at alle hundeejere og dermed mange jægere skulle være satans lakajer, blot fordi nogle sindssyge muslimer synes det, er skudt langt over målet.
Hvis det forholder sig som beskrevet i bl.a. Iran, bør vi afbryde ethvert samarbejde med dette onde regime, som ikke regner hverken mennesker eller dyr for noget, men som mishandler alt og alle i Muhammeds hellige navn.
Når så alt dette negative er sagt om muslimer og deres måde at forsøge at "kapre kunder" på, skal vi huske på korstogene vi "civiliserede" gjorde med djævelens vold og magt - det var endog særdeles blodigt - men det glemmer vi næsten altid. Enhver missioneren har gennem historien været blodig, men det gør bestemt ikke tingene mere rigtige i dag, hvor oplysning er så nem at få fat i, hvis ellers man ikke i visse lande censurerer, ikke blot i muslimske lande, men også i f.eks. Kina og Nordkore !!
Jeg vil ønske, lidt naivt måske, at verden bliver bedre at færdes i - håbet er næsten det eneste vi kan klamre os til.
Hvor er det godt, at Bent Ballegaard Knudsen nu er blevet tavs på kandu' - det fortjener fornuftige mennesker hvortil vi jægere hører! Tak fordi du efterhånden er kørt tør for "argumenter" og tak til de mange af dine "støtter" der efterhånden har indset hvor enfoldig og skadefro du i virkeligheden er - de fortjener den allerstørste respekt.

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-01-14 21:48

Som I kan se, ærede læsere, har jeg forhøjet Bingopuljen, fordi jeg lige smider et ekstra spørgsmål op på bordet.....Nemlig.....at der er stillet forslag om at legalisere peberspray. http://politiken.dk/indland/ECE2171440/politiforbundet-kriminaliteten-eskalerer-hvis-peberspray-legaliseres/

"det øjeblik, de kriminelle finder ud af, at dem, de vil overfalde, højst sandsynligt har en peberspray, er de pludselig nødt til at gardere sig. Det kan betyde, at mange flere gerningsmænd for eksempel vil gå med pistol............" Siger Claus Oxfeldt

Og vrøvl med dig, Oxfeldt............siger jeg.

Mvh.
Tommy.

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 500 point
Dato : 02-01-14 23:21

En peberspray kunne forhindre mange forbrydelser. Ingen tvivl om det, og hvis man samtidig lod en almindelig tilladelse være betinget af rimelig brug - altså i selvforsvarstilfælde, ville en almindelig tilladelse ikke volde noget problem. Bruges en peberspray som et redskab til begåelse af en forbrydelse eller for at forhindre ordensmagten i at foretage anholdelser, kan det så være et skærpende vilkår med en forhøjelse af straffen for overtrædelse af straffelovens § 119, stk. 1. Bare det at sparke en betjent i røveren afføder som regel 6 måneder i skyggen - selv om betjenten kommer fra Ikast eller Ringkøbing.
Claus Oxfeldt ser spøgelse overalt.

Bortset fra det, så strømmer håndvåbnene ind over grænsen. Når tyrkere og andet af slagsen er på ferie i hjemlandene, så sker det alt for ofte, at der smugles Zasstawa pistoler med hjem fra eks-Jugoslavien.
Genindfør derfor grænsekontrollen, hvor alle indvandrere tjekkes ved tilbagekomsten.

Den AK-47 som blev brugt til skydetræning i Kokkedal, var faktisk af mærket Zastawa.

Føj for den lede. Hunden lå ved min side - og sivede stille ud af arbejdsværelset, og nu kan jeg lugte hvorfor..

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-01-14 23:25

Liger en ting mere. Mon ikke Claus Oxfeldt nødigt ser at kriminaliteten falder, idet et fald over et par år udløser fald i antallet af ansatte i etaten. Næh! Civile borgere skal bare agere kanonføde - uden reel mulighed for at besvare en trussel. Efterfølgende kan en overfaldet medborger ligge blødende i mindst 45 minutter, før der kan frigøres en patrulje.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-01-14 02:18

Citat
Føj for den lede. Hunden lå ved min side - og sivede stille ud af arbejdsværelset, og nu kan jeg lugte hvorfor..

Den adfærd havde mine forældres cockerspaniel også, han rejste sig blot, kastede et undskyldende blik til de der så ham og forsvandt helt ud i haven hvis der var åbent

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-01-14 07:50

Føj for den lede. Hunden lå ved min side - og sivede stille ud af arbejdsværelset, og nu kan jeg lugte hvorfor..

Man skulle fandeme være hund - de er så dejlige frie for at skulle tage hensyn - jeg tror sgu' jeg vil være hund !!!

Peberspray burde vær muligt for lovlydeige borgere at erhverve sig med tilladelse fra politiet !!! Vor våbenlov er på mange punkter helt out of date, f.eks. knivloven, som ligner en vedtagelse der er truffet samme dag politikerne skulle på ferie, altså slet ikke gennemtænkt. De mennesker der vil bryde loven, bryder sgu' loven, uanset lovgivning !! Personligt går jeg altid med en lommekniv hvor bladet kan låses, selvom det er ulovligt, dog ikke på jagt !! Jeg har flere gange været forbipasserende til en ulykke, hvor råvildt er blevet påkørt og derfor kunnet få gjort en ende på de lidelser en sådan påkørsel har været skyld i, ved hjælp af min skarpe kniv. Og det fortsætter jeg sgu' med, uanset lovgivning
Her er der så en mulighed for taberen og stikkeren Ballegård at melde mig for ulovlig omgang med våben - men husk lige hvor jeg bor, lille Balledoof - er det Jylland eller Sjælland jeg bor ????

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-01-14 15:33

Såmænd da, peberspray burde være lovligt i en lovlydig borgers hånd.
Og det burde være, ikke alene en ret - men så sandelig også en pligt, at enhver borger i Danmark (om føje år hedder landet nok Danistan) kan forsvare sig selv og sine...PUNKTUM!!

Vedr. Oxfeldt - ja, i det hele taget betjente, jeg får kvalme af at se dem i bybilledet.
I formiddags kom jeg kørende med nøjagtig 80 km/ t på hovedvejen, pludselig ser jeg i bakspejlet en patruljevogn bag mig - og pludselig tager fanden åbenbart ved Laurids Betjent & Makker.
Blå blink med sirenen tændt og ind foran mig og bringer mig til standsning.

Goddaiiii, det politiet.

Ja hej, hvaeeee.......

Har du et kørekort jeg må se ??

Joeee, det har jeg da. jeg fisker kortet frem med ordene: Hvorfor stopper I mig ?

Har du nydt spiritus..?

Masser - bare ikke idag. Menæææh hvorf......

Hvor er du på vej hen...?

Jaaaa, det er sådan set ik' noget jeg behøver at oplyse politiet. Jeg har sådan set kun pligt til at oplyse mit navn - og cpr. kan I se på kørekortet.

Laurids stikker sit ansigt helt tæt på mit og snuser indad.....Jeg mærker mit temperament stiger.....Ja ja, det må du finde dig, hvis du ikke vil alkotestet, bemærker Laurids knottent.

Er du færdig med mit kørekort..?

Det skal lige tjekkes henne i vognen.

Laurids går hen i vognen og "Makker" bliver ved mig og betragter mig ret indgående.

Undskyld mig, siger jeg. Har I virkeligt ikke noget fornuftigt at foretage Jer.. end at chikanere bedste borgere ? Der er da ellers, ifølge diverse avisskriverier nok at tage fat på.

Laurids kom tilbage med kortet..Du skal lige huske, at du på politiets forlangende oplyse, hvor du kommer fra og hvor du skal hen..!

Nej, det skal jeg IKKE !!!

Enden på det hele blev, at jeg oplyste ikke til "Dupont & Dupont" hvor jeg var på vej hen - eller kom fra.

Egentlig har jeg ikke noget imod at give politiet alle de oplysninger de beder om. Men efterhånden hænger den flok kujoner, som politiet er blevet, mig lang ud ad halsen.

Hvis der er flere borgere der har det ligesom jeg, er det en ret farlig udvikling.....krudttønder der kan eksplodere hvert øjeblik.....ALTSÅ Borgeroprør, vi har set det i Danmark før - og det sker sandsynligvis igen.

Pas på Jer selv derude - Politiet gør det ikke.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-01-14 16:28

Danmark er ved at udvikle sig til en politistat. Hverken mere eller mindre. Kontrol mig her og kontrol mig der. Sådan er det også med værnene, hvor skiftende forsvarschefer forsøger at overgå Napoleon i pomp og pragt. Såvel politichefen og forsvarschefen så nok gerne, at de ikke skulle referere til noget som helst - i deres fuldkommenhed.

Stedet: Tøndervej i Aabenrå
Tidspunktet: ultimo november 1975 ved 23-tiden.
Ydre faktorer: Regn og slud og brostensbelægning

Min ringhed kommer kørerne i min 2 CV på vej mod de minkbure, sønnerne og jeg en overgang boede i på Højgården i Aabenrå. En patruljebil drøner op på siden af mig - og derpå ind foran mig - og klodser bremserne. Jeg hamrer ind i dem. Jubiiiiii - så er Fanden løs.
Ud springer føreren, bleg af raseri og hiver sin blok frem. Jeg sidder stadig bag lukkede klapruder. Han banker hårdt mod ruden med sin kuglepen - og jeg hamrer klappen op - så kuglepennen flyver ad H.. .... til.

"Hvordan i Helvede er det du kører" hvæser han. " Kørekort" brøler han. Da han ikke har bedt om at se mit kørekort, beholder jeg det i min tegnebog - og spørger den ophidsede betjent: " Hvad mener du"?

I mellemtiden er den co-driveren kommet til stede. Han tager hårdt fat i makkerens venstre arm - siger "kom nu her, for Helvede da, det var din skyld". Herefter falder 1. betjent ned som en slatten wienerpølse og 2. betjent beder mig komme til stationen den følgende dag - for at få udleveret forsikringsoplysninger.

Da de smuttede, kunne jeg næsten se 2. betjent forme sætningen med læberne: " Jeg kommer til flugtskydning i morgen".

Sååååååådan!

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 03-01-14 17:40

Ja ja. Brok brok brok over de "dygtige" danske politibetjente.

Man lader til, at glemme, at den oprindelige danske befolkning bruges til, at stive selvtilliden af med. Det kan jo nok være nødvendigt, når man har sager som denne seneste:
http://www.tv2east.dk/video/2014-01-02/unge-roedder%3A-politiet-er-bange-for-os#.UsW7QswfqkI.facebook

For at være sikker på, også i fremtiden, at have problemer af den art, vender man det dovne, blinde øje til: http://www.bt.dk/danmark/op-mod-100-asylansoegere-forsvundet-paa-taxatur

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-01-14 17:55

Den unge gut er rablende skør i roen. Hold da helt op. Ubegribeligt,.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-01-14 18:47

Hej Reset, tak for linket.
Hvilket så foranlediger mig til at linke dette http://jyllands-posten.dk/aarhus/krimi/ECE6378054/unge-boeller-jagtede-sagesloes-bilist-gennem-aarhus/

I skal nu gætte kuløren på disse unge bøller.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-01-14 18:57

Jeg mener hele politireformen,en noget makværk. Som så meget andet fra Christiansborg.
Her i Thy,hører vi til Nordjyllands region. Men Politi-mæssig,hører vi til Midt-vest Jylland. Vores eks Politimester i Thisted,sidder nu i Holstebro og dirigerer.

Ta`r de en bandit i Thisted,bliver han kørt til Holstebre...eller Herning,for at komme i Grundlovsforhør.
Skønt vi har vores gode gamle retslokale,i Thisted.......Molboerne har ikke levet forgæves.

Stadigvæk i Thisted,blev der for få år siden,bygget en ny politistation,på størrelse med Amalienborg men pludseligt fandt man ud af,at man ikke havde plads til en arrest på budgettet. Så den blev sparet væk. Det indebærer nu,kørsel med arrestanter,fra Thisted til Holstebro eller Herning.

Og sådan "kører" det jo nok,ud over det ganske land.

Skal der laves indbrud i Hanstholm,ringer tyvene en alarm ind om indbrud i f.eks. Struer. Så har de arbejdsfred en 2-3 timer.

Jeg kører 40-50 km.,hver eneste dag,her rundt i farvandet. Har ikke set en patruljevogn,siden sidste sommer. Så her kan man roligt køre rundt,med en ordentlig skid på. Hvilket også mange gør.
Forleden,fik de alligevel fat i en "Selvmordsbomber". Gad vist om han var ryger.
http://www.nordjyske.dk/nyheder/thisted/bilist-sad-paa-mindre-krudttoende/eba8d3be-3911-408b-9f23-38aaa57d745e/14/1541

M.

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-01-14 22:34

Tak for svaret Tonganeseren.

Og må din gud være med dig. Han hedder sikkert ikke Allah - eller det mere mundrette, Allan.

Mvh.
Tommy.
Med forhuden i behold - meeeeen, der anes dog en del slidtage.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-01-14 22:58

Men til gengæld bliver alting længere med alderen, næsten da.

Mvh. og med tak for POINGS

Tonganeseren