/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Syquest ez drive 135mb..
Fra : Dardan
Vist : 320 gange
50 point
Dato : 12-06-03 01:02

Hey alle sammen..
Er en gut der lige fandt en "Syquest ez drive 135 mb". hjemme ved en kammerat og tog det med hjem for at se hva det var.. Har på fornemmelsen at det er en slags flyttebar Harddisk, men ellers ANER jeg bare ikke hva det er!..
er der nogen der vil fortælle mig hva det er for noget og hvordan jeg bruger den vil jeg blive meget glad!!!..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-06-03 18:58

Det er ikke en flytbar HD men et lager medie-optager/afspiller. Det blev før brugt til at lave back up af større filer - tegninger fra autocad/regnskaber. Du skal bruge nogle kaseter som der stikkes ind i dit EZ-drive. Det er ikke sikkert win 2000/XP kan køre med den.
Emesen.