/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
den blå fugleedderkop
Fra : gravhunden
Vist : 282 gange
83 point
Dato : 27-12-13 22:38

Hej ! Mon der er nogen herinde der ved hvor man kan købe en Brachypelma Angustum Juveniles i en forretning ? Vi vil ikke have den sendt fra en webshop !
P.S. Det skal være på Sjælland !
Med venlig hilsen fra
Gravhunden

Kommentar
Fra : netop

Dato : 28-12-13 01:09
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-12-13 13:08

Citat
Vi vil ikke have den sendt fra en webshop !

Helt forståeligt - sådanne ´butikker´ burde ikke findes, medmindre de sender det som speciel post og det koster vist nok en formue.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 30-12-13 15:35

jeg vil heller ikke købe dyr pr. postordre eller hvad det nu kan være i den kategori.

Det er synd for dyrene.