/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
nation zoom og aartemis
Fra : oz6oh
Vist : 463 gange
100 point
Dato : 27-12-13 09:43

]Jeg får med jævne mellemrum nation zoom og aartemis ind. Møjirriterende browsere. Kan fjerne dem med YAC Yet Another Cleaner, men hvorfra kommer de? Jeg er aldrig inde på FYFY-sider Har Malwarebytes Defender og YAC Spyhunter kan også fjerne dem. Firewall ER sat til Kører WIN8

Svar mig gerne på olehasselbalch@gmail.com så jeg ved der er bid her

http://olehasselbalch.homepage.dk
Venligst Ole

Kommentar
Fra : oz6oh

Dato : 27-12-13 13:33

Det jeg er mest interesseret i er: Hvor kommer nation zoom og aartemis ind i mit system ?

Forresten fik jeg også en lille drillenisse ind i form af en mængde grønne punkter på ca 5 millimeters størrelse

Ok jeg kikker lidt på http://193.105.134.109 hvor jeg går vidre er vel op til mig hi hi men her bruger jeg LINUX så er jeg ikke smitbar ( Det gælder om forsigtighed)

Som sagt kan jeg effektivt fjerne begge browsere med YAC og der forsvandt de grønne også

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 27-12-13 19:03

Citat
FATTER IKKE AT DU SMIDER ET SÅDANT LINK = SMADDERFYLDT MED LORT OG ANDET GODT

Det var bare en advarsel til andre, der ikke vil have problemer med ????

Godkendelse af svar
Fra : oz6oh

Dato : 27-12-13 22:14

Tak for svaret mig-selv.
Synes snarere at svaret burde uddybes idet jeg med YAK fik fjernet nation zoom og aartemis samt mine grønne ringe og jeg finder inden fejl på min maskine. Fortæl mig så om spyhunter oh malwarebytes også er er med i de grimme ord. <Jeg vil gerne vide hvorfor AYC får så slemme ord med på vejen, for læser man på google skamroses det af andre.
godt nytår og venligst
Ole

Kommentar
Fra : oz6oh

Dato : 01-01-14 10:32

Tilsyneladen er der ingen der har noget ondt at sige om Yet- Another-Cleaner= Yak og der var en der kaldte sig mig-selv der svarede meget groft.. Jeg har talt med andre dygtige folk og de har ikke noget ondt at sige om Yak
Vil nu bare gerne vide hvor Nation Zoom og Aartemisk kommer ind
Venligst Ole

Kommentar
Fra : oz6oh

Dato : 01-01-14 20:38

Jeg har nu min win8 helt i orden efter YAC er blevet totalt slettet i min maskine. Den stoppede porte til mit aldi ip-camera samt mit lille yawcam se yawcam.com som er gratis

Som sagt efter grundige undersøgelser vil jeg IKKE anbefale at have YAC liggende i maskinen, men det kan komme til nytte hvis nation zoom eller aartemis skulle smitte maskinen
Ole Hasselbalch