/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win 7 nedlukning
Fra : ThomasCSR
Vist : 569 gange
200 point
Dato : 25-12-13 14:18

Jeg bruger win 7 64 og det virker upåklageligt. Der er dog det men, at den tager en krig at lukke ned - omkring 10 minutter. Det kan ikke være rigtigt. Det betyder selvfølgelig ikke noget for brugen af PCen, men ....
Hvad er det, den står og venter på?
Findes der en mulighed for at lave en nedlukningslog ligesom man kan logge opstarten?

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 25-12-13 14:20

Forresten: Jeg vil gerne undså at ominstallere windows, for så skal jeg jo til at ominstallere en hulens masse andre programmer også

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 25-12-13 15:11

Jeg havde tidligere en Medion pc. Her var en sjov ting med at den var en krig om at starte og en krig om at lukke, vi taler om mange minutter. Det var en fejli bios sammen med den win 7 version. den var vist ikke født med win7. Fandt ud af at hvis jeg kom til at ændre til sluttede enheder mens den var slukket kunne den ikke finde dem og ventede så en lang til indtil denne søgning timede ud. Midlet var at slukke helt for stikkontakten i 1 minuts tid. så glemte den det og var klar på en frisk.
Bare et råd hilsen Steen Glædelig jul.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 25-12-13 15:26

Du kunne prøve at køre en tur med dette program...

Det har gjort underværker her

http://www.iobit.com/advancedsystemcareper.php

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 25-12-13 15:36

Følger jeg linket, havner jeg på en side med forskellige links, men der er ikke noget program

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 25-12-13 15:41

Undskyld. Jeg manglede lige et punktum i adressen. Der er dog virus/malware i programmet.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 25-12-13 16:24

Citat
Undskyld. Jeg manglede lige et punktum i adressen. Der er dog virus/malware i programmet.

Det kan jeg forsikre dig om der IKKE er...
Hvis du da vel og mærker bruger det rigtige link

http://www.iobit.com/advancedsystemcareper.php

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 25-12-13 16:26
Kommentar
Fra : bja2

Dato : 25-12-13 16:31
Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 26-12-13 18:59

adware