/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Problemer med Google calender i Chrome
Fra : troldenesdhb
Vist : 383 gange
100 point
Dato : 25-12-13 09:17

Hej

Hvis i ser på siden
www.troldhede.nu i Chrome, så svæver kalenderen oppe i luften

Men ser man på samme side i Explorer, så står kalenderen rigtigt

Hvad gør jeg forkert?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 25-12-13 09:37

Mærkværdigt - her står de på samme sted og ser faktisk næsten identisk ud...

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 25-12-13 10:34

Her ved mig ser det fint ud med kalenderen. jeg prøvede lige explorer og explorer64. Det ser fint ud. Jeg ser mange gode ting her, i midten foldes teksten alt efter skærmstørrelse. Og ellers holder bredden når skærmen er fuld skærmstørrelse. Men jeg ser en masse rammer inden i hinanden, som ikke bruges til noget, en tekst foroven som står i et blå felt men ellers er grøn. Den står i fuld bredde. Det vidner om at siden er lavet i et eller klippe klister værktøj, og du har lavet en del tiltag inden det er endt sådan som det er nu. Så gå sidens kode efter og fjern unødige ting, som gør siden sværere for explorer at håndtere. Kør siden igennem en tester søm giver dig besked om hvor din side ikke overholder gænse standarder, husker ikke lige hvad det hedder.
glædelig jul Hilsen Steen