/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
photo commander
Fra : kivi
Vist : 314 gange
100 point
Dato : 25-12-13 08:43

hjælp jeg har fået ashampoo photo commander 11 men når jeg vil afspille video får jeg kun en masse streger der farer hen over skærmen , billeder er der ikke noget i vejen med , det er windows 7 og jeg mener at jeg har codec inde ???

Kommentar
Fra : netop

Dato : 25-12-13 09:04

Hvis jeg var dig smed jeg skidtet ud igen...

med dette program: http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Tag hellere
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/download-windows-media-player den er jo beregnet til Windows.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-13 11:33

Ashampoo Photo Commander 11 er et fotoprogram ikke en filmafspiller, brug en filmafspiller til film og Photo Commander til stillbilleder, den indbyggede Windows Media player er udmærket til film.
Hvis du ved et uheld har fået sat Photo Commander til at afspille film formater, så højreklik på et filmklip og vælg Egenskaber, der kan du skifte hvilken program som skal åbne den type filer

Kommentar
Fra : Pivili

Dato : 26-12-13 18:06

hvis det kun er for at afspille video ville jeg bruge VLC media player i stedet for noget af det andet bras man kan finde på nettet, det virker på alle slags film jeg har prøvet med, og det skal være noget helt speciel hvis du skal hente codecs da det meste er indbygget i den, og som ikke er i de fleste andre, og er nok det mest kendte og brugte, og kan bruges til Windows, Linux, Mac og til flere forskelige styresystemer på smartphones, det indbyggede i Windows (Windows media player) kan ikke afspille meget af det man sætter den til, og skal ofte bruge forskelige codec, som den skulle hente automatisk, men som den ikke altid kan finde ud af, VLC er nemt og kan endda finde ud af lyden hvis videoen er lavet med DTS og du ikke kan køre dts på din computer, laver den det bare om mens du afspiller så det er stereo.

Annuller spørgsmålet
Fra : kivi

Dato : 27-12-13 08:40

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål