/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Store bytte dag
Fra : mig-selv
Vist : 644 gange
10 point
Dato : 24-12-13 21:04

Nu må stegen og andet været gledet ned og tid til ? efter tanke
vandt grådigheden - eller bare ´tanken´ om at kunne glæde andre.
Mine gaver kan ikke byttes. men lindres

Og som RETTEN sige = kun sandheden og intet andet.

Fik selv et par tusinde igen af et olie selskab, der ? fejlagtigt anmeldte mig til Riper´s
altid noget de holder ´revision´ Jule aften = og der tankes aldrig mere hos dem

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 10 point
Dato : 25-12-13 11:19

Byttemarked:
Haves: Nye uldsokker
Ønskes Knævarmere

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 25-12-13 11:33

Fik 2 blondebesatte g-strenge.
Forkert navnekort---det var til mit barnebarn

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-13 11:05

Havde sat mål på livremmen, det blev til livvidde da gaven blev købt så nu har jeg en rem som kan nå 2 gange rundt, ellers har alle jeg kender fået det de ønsker og ingen bytteri bortset fra min livrem

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 27-12-13 19:09

Tak for svaret Eyvind.
Ønskede begge dele, men jeg var for ´fattig´ til at give mig selv begge dele.
Men til gengæld købte jeg en `bomber jakke´ som ikke var helt billig, men hvad
https://www.google.dk/search?q=b3+bomber+jacket&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=scG9UuCvH6G74ASC-IGIBg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1008&bih=559
og den er altså VARM på denne årstid - men gode penge givet ud.

Og Godt Nytår til alle (3)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-12-13 09:14

Skulle den jakke så ikke være fra Kinaland, når du drøner rundt på Kinesercyklen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-12-13 09:15

Hov ............og