/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
sletteprogram
Fra : kivi
Vist : 414 gange
100 point
Dato : 22-12-13 08:57

findes der ikke et program som kan slette en skrivebeskyttet fil den skal ikke bruges mere (for gammel) når jeg prøver siger den at den er skrivebeskyttet og så er det slut

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-12-13 09:12
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-12-13 09:17
Kommentar
Fra : kivi

Dato : 22-12-13 09:55

beklager at må sige det men de kunne ikke slette den

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-12-13 10:27

Unlocker kan fjerne en hvilken som helst fil på Windows computere, genstridige filer slettes efter en genstart:
http://www.filehippo.com/download_unlocker/
Citat
sletteprogram
hvorfor spørger du om at slette et program når det er en fil du vil slette

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 22-12-13 11:09

ikke i dette tilfælde

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-12-13 12:06

Det er fordi du ikke bruger Unlocker korrekt Unlocker kan fjerne en hvilken som helst fil på Windows computere hvis det er en fil i et program så kan programmet måske ikke bruges efter at filen er fjernet

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-12-13 12:25

Har du prøvet at starte op i fejlsikker tilstand som Administrator ?
( F8 under opstart )
Virker nogle gange.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 22-12-13 14:12

Er de en fil du selv har skrivebeskyttet - hvis a, så kunne du jo ophæve skrivebeskyttelsen og derefter slette den

Clou

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 22-12-13 14:21

filen ligger på en usb

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 22-12-13 15:06

Nu er der vel ikke en fysisk knap på den usb der skrivebeskytter dit flashdrev?
Hvis ikke så er der to muligheder:
1: programmet o.v.n. linker til, det kan slette ALLE filer sålænge de befinder sig på et skrivbart medie
2: Dit usb stick er et U3 flash drev og filen du ønsker at slette befinder sig på cd-delen, hvis dette er tilfældet så kan vi sagtens hjælpe.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-12-13 15:23

Havde været lidt smart hvis du havde oplyst
Kode
filen ligger på en usb
Så havde vi ikke behøvet at spilde vores tid med links til programmer.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 22-12-13 15:24

det er en ganske almindelig usb og der er ingen knapper eller lignende og såvidt jeg kan se er det en hp fil af en eller anden art uanset hvad så siger at den er skrivebeskyttet

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-12-13 16:04

Formater skidtet

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 22-12-13 16:09

Citat
det er en ganske almindelig usb

ok, bare for at være sikker, der kommer ikke to eller flere drev når du sætter den i computeren?
Og det er eller ikke en gendannelses usb (før i tiden fik man en cd/dvd og nu får man nogen gange et usb flash drev drev)
Gendannelses usb opfører sig nemlig som en cd, computeren ser det ikke som et usb flash drev.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 22-12-13 17:36

tak for svarene men jeg opgiver at bruge den den kan værken formateres ellerslettes den er gået i hårdknude

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 22-12-13 17:43

Sludder, hvis du vil formatere så prøv lige med denne her: http://download.cnet.com/HP-USB-Disk-Storage-Format-Tool/3000-2094_4-10974082.html

Og nu er det vel ikke dit antivirus der laver knuder

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 23-12-13 00:24

Gode gamle DOS, prøv det. En formatering burde også slette alt på USB'n.
Højreklik på 'Denne Computer', vælg 'Administrer', diskmanager, højreklik på USB drevet, vælg 'Egenskaber', vælg 'Formater', hvis jeg husker rigtig. Sidder desværre på min arbejdsmaskine, og administrator har lukket adgangen til funktionen.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 23-12-13 09:08

tak for alle gode råd men der er ingen som har hjulpet mig så derfor annulere jeg

Annuller spørgsmålet
Fra : kivi

Dato : 23-12-13 09:09

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål