/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvad skal jeg købe
Fra : jensviggo
Vist : 701 gange
30 point
Dato : 20-12-13 16:02

Vil måske skifte telefon, tænker her på iphone 5s eller 5c, men hvad er egentlig den store forskel på de to telefoner i store træk og hvad ville du vælge?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 20-12-13 16:51

og det er så de 2 modeller med den absolut dårligste antenne på markedet.
sony xperia z1 er et rigtig godt alternativ

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-12-13 17:03

Citat
hvad ville du vælge?
ikke en Iphone, måske en Android men jeg har mest lyst til en Windows 8 smartphone, Nokia Lumia 620 er i gruppen med ok antenner så man kan snakke selv i områder med dårlig mobildækning.
Hvis du vil have en Iphone så køb en Iphone 4 som har lidt bedre antenne men stadig ikke noget at råbe hurra for

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 30 point
Dato : 20-12-13 17:05

Citat
køb en Iphone 4 som har lidt bedre antenne
lidt bedre end Iphone 5 altså

Kommentar
Fra : klausen32

Dato : 20-12-13 17:26

Hej jensviggo, nu ved jeg jo ikke hvilken telefon du har i forvejen. Jeg har været med på smarphone-bølgen siden SPV1 med hyppig udskiftning. Jeg må indrømme, at jeg aldrig har haft en så stabil og velfungerende smartphone som min nuværende IPhone 4s.

På nedenstående link kan du læse om forskellen på de to modeller
http://www.livingsmarttv.dk/2013/09/11/ny-iphone-5s-5c/

Om du vælger 5c eller 5s er nog mere et spørgsmål om økonomi, begge telefoner er gode og opfylder de flestes behov...
Jeg ville selv vælge 5s, simpelhen fordi kvalitetsoplevelsen også har en brugsværdi.

Klausen

Kommentar
Fra : klausen32

Dato : 20-12-13 17:27

Jeg har ikke haft antennepeoblemer, men har de hørt andre brokke sig ;)

Kommentar
Fra : ara

Dato : 21-12-13 11:39

Hvis du har tænkt dig at bruge mange forskellige apps, så hold dig langt væk fra Nokia.

Jeg har en Nokia lumia 820 (som ellers er fed), men der er rigtig mange populære apps, som ikke findes til Windows 8.

Hvor meget vil du ofre?

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 03-01-14 16:29

Tak for svaret o.v.n..