/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Min forhud hænger fat i hullet!
Fra : Anonym1542
Vist : 560 gange
20 point
Dato : 20-12-13 01:05

Hej mennesker Jeg har et lille problem, jeg er en fyr på 15 og er sund og rask ud over en ting.
Jeg har haft samleje et par gange, og min rekord er 4 en halv time, og jeg er aldrig kommet i en pige, og det irretere mig ekstremt meget. Jeg tror det er fordi jeg får mindre nydelse fordi jeg ikke kan trække min forhud ned over hovedt, jeg kan godt få det lidt ned men ikke helt, og så når jeg gør det ser der ud som om st der sidder en slags snor/scene fast fra min forhud og ned i hullet -.-

Jeg ville virkelig være taknemmelig for et godt svar!
HJÆÆÆÆLP!
På forhånd, tak

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-12-13 02:10

Citat
Jeg ville virkelig være taknemmelig for et godt svar
Det lyder som forhudsforsnævring, så der er kun et at gøre - du skal besøge din læge og forelægge ham dit problem. Du kommer ikke udenom din læge....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-12-13 02:24

4 1/2 time.............hun smed Dig ikke af et par gange ?

Hvis Du har holdt erektionen så længe grundet at det strammer er det faktisk ikke sundt, der kommer blod i svulmelegemerne men ingen gennemstømning, derfor tager den sig "en slapper" indimellem når Du under normale omstændigheder ville kunne flere gange på de timer...........i Din alder.

Som beskrevet, smut op til lægen, han eller hun har set det mange gange.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 20-12-13 04:32

Det kræver kun en lille operation på sygehuset med en lokalbedøvelse, men du skal til lægen først.

vic200

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 20-12-13 07:02

I nogle tilfælde kan det være nok, at behandle med salve, som indeholder binyrebarkhormon.

Læs mere her: http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/forhudsforsnaevring.htm

Kommentar
Fra : poten

Dato : 20-12-13 08:53

Gem pornofantasierne til side et øjeblik og gå så til lægen med kalorius - ingen her kan gøre noget ved problemet.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-12-13 10:32

Citat
Jeg har haft samleje et par gange, og min rekord er 4 en halv time,

Tak skal farmand ellers ha'! Det er jo mere end en halv arbejdsdag. Pigen skulle vel forhåbentlig ikke cykle hjem..? Så har hun stået noget op på pedalerne.

Nå men, held og lykke med forhuden - det er ihvertfald ikke Viagra du mangler....4,5 time!!!!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-12-13 10:52

Citat
Nå men, held og lykke med forhuden - det er ihvertfald ikke Viagra du mangler....4,5 time!!!!

Han er jo 15 år, i den alder går den også på drengene bare de kigger på røven af en plukket høne.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 20-12-13 13:15

Citat
I nogle tilfælde kan det være nok, at behandle med salve, som indeholder binyrebarkhormon.

Nej, lad være med at eksperimentere med binyrebarkhormon, før din læge er indblandet.
Binyrebarkhormon har mange kroniske bivirkninger, og kan blandt andet gøre huden tynd og skrøbelig.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-12-13 15:35

Citat
Tak skal farmand ellers ha'! Det er jo mere end en halv arbejdsdag. Pigen skulle vel forhåbentlig ikke cykle hjem..? Så har hun stået noget op på pedalerne.

Hvad med en omskæring ??? så er du ude over det problem.

Som sessions lægen,sagde til den unge mand:- Er de omskåret?? :-Næh..nej,det er kun slidtage.

http://www.youtube.com/watch?v=6tQ_f5qX7gg

M.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 20-12-13 23:13

Citat
Nej, lad være med at eksperimentere med binyrebarkhormon, før din læge er indblandet.
Binyrebarkhormon har mange kroniske bivirkninger, og kan blandt andet gøre huden tynd og skrøbelig.

Det anså jeg som en selvfølge.

I linket står der bl.a.:
"Hvem kan man spørge om hjælp?

I forbindelse med en forhudsforsnævring, som holder sig udover de første leveår, kan der komme problemer. Tal med din sundhedsplejerske eller din læge. De vil kunne vejlede dig i, om der bør gøres noget
."

Personligt er jeg modstander af, at bruge binyrebarkhormon, men må også erkende, at det i nogle situationer kan være på sin plads, at bruge det i en kort periode.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-12-13 15:07

Citat
der sidder en slags snor/scene fast fra min forhud og ned i hullet

Den skal du ikke tænke på, den SKAL VÆRE DER.
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Frenum_piercing_Penis.JPG
Men at du ikke kan trække huden HELT tilbage, er kun noget lægen kan hjælpe dig med
ELLER du kan selv gøre det = gør helvedes ondt - havde problemet første gang jeg skulle til ?? skolelægen som 8 årig (det har skolerne åbenbart ikke mere) og hun ordnede det på stedet AAAAAAAAAAAUH men har aldrig haft problemer siden.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-12-13 15:30

Det kan undre mig, at unge kender til så meget andet, men ikke kender sig selv bedre.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-12-13 17:23

Citat
Det kan undre mig, at unge kender til så meget andet, men ikke kender sig selv bedre.

Tjaeh, i den alder burde de kunne trække helt tilbage, ikke så meget for at lege, men i årene forinden lært noget om hygiejne, hos mindre drenge opdages forhudsforsnævring tit når der opstår en infektion.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-12-13 18:38

Citat
hos mindre drenge opdages forhudsforsnævring tit når der opstår en infektion.

Netop, så det kan undre mig at det ikke er blevet opdaget for mange år siden, men nu ved jeg ikke hvordan det ligger med skole læger osv nu omdage, men i ´gamle dage´ var det blevet opdaget første skole år.
Citat
trække helt tilbage, ikke så meget for at lege

Og første gang man kunne ´stå´ på egen hånd = uden at vide hvad fan... der nu var galt med sig selv (som 10 årig) = den ville bare ikke lægge sig ned, nå; men det er en anden sag, kan huske jeg rendte rundt med ´stå´ problemet og dengang troede man at NU var FANDEN løs .

Men børn nu om dage har trods alt en vis frækhed og internet til at spørge om problemerne.

Det kan så igen undre mig, at ´damen´ ikke har sagt noget? men igen/igen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-12-13 18:57

NB: en total afskæring af forhuden, kan senere i livet nedsætte dine egne lyster, da ?? du får HÅRD HUD af at gå uden ´hat´, = mange ´gamle´ omskårne mænd prøver at få den lyst/fornemmelse tilbage, men mig bekendt forgæves, mange forsøger sig med ´vægte´, men kan ikke lige finde noget på nettet om den sag.
Så få en alvors-snak med en LÆGE, ikke andre mennesker herinde.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 22-12-13 22:14

Citat
Netop, så det kan undre mig at det ikke er blevet opdaget for mange år siden, men nu ved jeg ikke hvordan det ligger med skole læger osv nu omdage, men i ´gamle dage´ var det blevet opdaget første skole år.

Jeg har en søn, som nu er 13 år, og jeg kan huske, at jeg har været med ham hos lægen, til en af de almindelige børne-undersøgelser, hvor lægen tjekkede om forhuden kunne trækkes tilbage.
Jeg husker desværre ikke præcis hvor gammel knægten var, men det var før han kom i skole.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-12-13 01:31

Soldaterkompagniet var stillet op til lægeundersøgelse.

Lægen bjæffede til første mand: -Forhuden tilbage !!
- Iorden, næste mand, forhuden tilbage !!

Da lægen nåede sidste mand spyttede den.
- Hvad fanden mand, skal der kun eet ryk til ?

- Undskyld, Hr læge, jeg har misforstået det og rykket i den hver gang De råbte.