/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Google Chrome og Gmail.
Fra : vedikkealt
Vist : 479 gange
500 point
Dato : 16-12-13 22:32

Får næsten dagligt denne besked...er det fis i en hornlygte, eller vil Google aflive Windows ?

Citat
Du bruger en version af Internet Explorer, der ikke understøttes.

Browsere, der ikke understøttes, kan bringe din sikkerhed i fare, og de er langsomme og virker ikke med nyere Gmail-funktioner. Du kan få det sidste nye fra Gmail ved at opgradere til en moderne browser.

Installer Google Chrome gratis
Chrome er hurtig og altid opdateret.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 16-12-13 22:38

Det er da rigtig. Chrome er den hurtigste browser.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 16-12-13 22:39

Jeg klikker Afvis hver gang.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-12-13 22:43

Jeg bruger chrome når jeg kikker gmail, får også den besked når jeg prøver med ie8!

Citat
Du bruger en version af Internet Explorer, der ikke understøttes.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-12-13 23:07

Den besked kommer når man bruger IE 7 eller 8.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 16-12-13 23:36

Eller IE 9

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 16-12-13 23:37

IE 10 giver mig andre problemer, da den er fejlbehæftet.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 16-12-13 23:51

Så er det bare en advarsel Google skriver, for at få en til at bruge deres browser.

Men hvad betyder det i praksis, at den ikke understøttes ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-12-13 09:07

Citat
Men hvad betyder det i praksis, at den ikke understøttes ?

Det betyder bare at du ikke kan være sikker på at få vist siden rigtigt og at den er laaangsom til at indlæse siden!

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 17-12-13 09:42

Citat
Men hvad betyder det i praksis, at den ikke understøttes ?

Og dette som du næsten får dagligt!

Browsere, der ikke understøttes, kan bringe din sikkerhed i fare, og de er langsomme og virker ikke med nyere Gmail-funktioner. Du kan få det sidste nye fra Gmail ved at opgradere til en moderne browser.

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 17-12-13 12:44

Tak for svaret Klaudi.

Så lever jeg fint med at blive fri for de nye funktioner.

Bruger det kun til mail, og alt det andet har jeg ikke tid til at bruge, om det det for nogle, sikkert er aldrig så smart

Og med et opdateret virus program, eller hvad det nu er de truer med, siden ens sikkerhed kan komme i fare, så er det vel totalt set ikke mere farligt, fremover at bruge Gmail, end bare det at være på nettet

God Jul og Godt Nytår

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-12-13 13:45

velbekomme

Citat
Og med et opdateret virus program, eller hvad det nu er de truer med, siden ens sikkerhed kan komme i fare, så er det vel totalt set ikke mere farligt, fremover at bruge Gmail, end bare det at være på nettet

Det har du ret i, det er snart ikke til at foretage sig noget uden at det er sk... farligt altsammen

God Jul og Godt Nytår retur til dig