/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvilket webhotel
Fra : PeterPeter
Vist : 667 gange
40 point
Dato : 14-12-13 22:54

Kære alle
Jeg skal ordne en eksisterende hjemmeside, men hvordan finder jeg ud hvilket webhotel den er på ?
Ejeren aner det ikke !
Hjælp
Tak

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 14-12-13 22:59

Du slår det op på dk-hostmaster og ser hvilke navneserver der er angivet, det kan meget vel give et hint, ellers beder du ejeren om at tage sig sammen og finde en mail eller et brev fra hans udbyder

Accepteret svar
Fra : semmer

Modtaget 50 point
Dato : 14-12-13 23:02

Det gør du på dk-hostmaster.dk
forneden kan du se serverens navn

Mvh - SEM

Tomiko & Svend-Erik Mortensgaard

JapanskeDanmark GmbH ug
www.japanskemoebler.dk
www.japansktoilet.dk
www.japanskte.dk
www.sushikursus.dk
www.japanskedanmark.dk

kontore-at-japanskedanmark.dk
Tlf 3529 4200

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-12-13 01:48

Selvfølgelig ved ejeren det, han betaler jo for at have et webhotel - så han skal finde regningen.

Koderne til at komme ind på webhotellet må du ha' fra hans udbyder.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-12-13 09:28

Hvis ikke 'ejeren' har købt et domænenavn og f.eks. benytter en gratis hosting service (webhotel), så fremgår det ofte af domænenavnet i adressen, hvilken udbyder der er tale om.

Du kan evt. lægge en URL (link) til siden hér på Kandu. Så får vi større mulighed for at hjælpe dig.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : PeterPeter

Dato : 16-12-13 09:55

Tak for svaret semmer.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-12-13 10:00

Uden at pive såsvarede jeg det samme bare tidligere