/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Støvsuger råd modtages
Fra : creamcheese
Vist : 455 gange
100 point
Dato : 14-12-13 13:58

Min støvsuger skal skiftes ud. Er der nogen som kan fortælle mig den bedste type at købe? Jeg vil gerne have en som er poseløse, larmer ikke, vejer ikke noget, holder længe, og som suger godt - dyrhår inklusive, mest på plankegulv.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 14-12-13 15:30

Køb en Electrolux Z8820B, så har du en støvsuger der suge enormt godt, larmer mindst, har en lang ledning 9 meter og et godt HEPA filter. Den bruger en pose på 4 liter så den skal ikke skiftes så tit, køb stofposerne på nettet der er de billigst.

En poseløs støvsuger renser ikke luften så godt.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 14-12-13 16:01

og en poseløs støvsuger larmer forfærdelig meget

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-12-13 17:17

Vil har en Electrolux tween clean som er poseløs. Den er nem at tømme og rense.
Lednings oprul er ikke det bedste, men virker.
Den har også en selv rense funktion.

Vil havde først en Dyson - men var ikke god.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-12-13 18:02

Hejsa.

Kan fortælle at vores datter og svigersøn fik en i bryllupsgav. ... En Mile.

De var så i tvivl om kvaliteten af den. Tog ind hvor den var købt og fik besked på at den var bare den bedste på markedet sammen med Elektrolux.

De spurgte så om hvilken en ekspedienten selv ville vælge og svaret var en Mile.
Så de beholdt den de havde fået og har IKKE fortrudt det.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-12-13 01:22

Jeg har to gange måtte rense poseløse støvsugere . Det er et kæmpe arbejde.
Engangsposer i støvsugere er der for at gøre det nemt at skaffe sig af med det opsugede støv.
Det er ret tosset at udelade den.
Cykloner kan kun tage de største og tunge dele. Alt det lette støv og dyrehår siddet alle mulige andre steder i systemet.

Kommentar
Fra : 1901

Dato : 15-12-13 03:16

MIELE.......! Kan kun anbefales....

Kommentar
Fra : alka

Dato : 15-12-13 09:22

For fem år siden købte vi tre Miele. En til os selv og en til hver af de to sønner. Den ene søn har brugt den som håndværkerstøvsuger. Pæn er den ikke, men den suger perfekt.

Når vi i øvrigt købte tre til 1999 kr. stk. var det fordi vi fik kvantumsrabet hos Punkt 1, da vi så kun skulle betale 1499 kr. pr. støvsuger. Prutteriet var helt fint, så den ene støvsuger var næsten gratis!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-12-13 17:42

Poseløs = Duer ikke

God = Miele eller Electrolux. Skal det være til at være i stue med Electrolux Ultrasilencer. Siger nærmest intet og sug som Miele. Nok det bedste der fås i tiden.

Ultimativt = Centralstøvsuger.

Kommentar
Fra : LasseN1893

Dato : 21-12-13 14:40

Herhjemme har vi købt en MIELE S fra http://elsalg.dk, den virker upåklageligt!