/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Forbudte katte læger
Fra : svendgiversen
Vist : 908 gange
50 point
Dato : 11-12-13 17:20

Vi har hund, ingen katte, men vi får lavet tænder i Flensborg og kender flere dyre/læger der.

De bedste for katte ses her:

http://www.jameda.de/schenefeld/tieraerzte/tieraerzte-fuer-kleintiere/christina-jensen-dankowski/uebersicht/80224969_1/

Vi vil gerne hjælpe her i kandu, men er udelukket ovenfor, hvorfor?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 11-12-13 17:31

rettelse: men er udelukket nedenfor under kandu katte, hvorfor mon dog?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-13 17:38

Hvor er du udelukket?

Er det her Katte dyrlæge, Flensborg og omegn
http://www.kandu.dk/Spg169551.aspx

Det ser da ellers ikke ud til at du er blacklistet der!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 11-12-13 17:56

Nej, nu kan jeg igen svare på Peters spørgsmål,
efter at jeg også har sent ham et personligt mail, som han endnu ikke har svaret på...

Det kunne jeg ikke i morges.
Han skylder stadig at forklare hvorfor jeg er blevet (uretfærdigt) blacklistet??

Kandu, "Vejen til en hurtig løsning", ikke udeladelse af gode forslag...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-12-13 19:04

Du er nok kun udelukket fra omtalte spørgsmål og det kan ikke ses nogen steder.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 11-12-13 19:39

Vil det sige at Peter ikke har noget imod spørgsmålet, men mig personligt, det nægter jeg at tro?

Peter, vil du have samme tæv som Serberne, lige om lidt??

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-12-13 19:59

Citat
men mig personligt

Sådan er dér så meget der spiller ind.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 11-12-13 20:00

Det var ikke det jeg mente -

1. Man kan udelukke personer (sortliste) globalt.
2. Man kan udelukke personer i et bestemt spørgsmål.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-12-13 20:01

Det er også lang tid siden KLAUDI bad mig lukke et spørgsmål.... men det kommer nok...IGEN

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 11-12-13 20:12

Jeg forstår ingen ting, nu skal vi se håndbold,
senere må Peter, eller andre forklare, hvorfor jeg ikke kunne hjælpe i morges?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-13 21:05

Citat
Det er også lang tid siden KLAUDI bad mig lukke et spørgsmål.... men det kommer nok...IGEN

Og hvad fa'en har det med evt blacklistning af svendgiversen at gøre?!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 11-12-13 21:52

Nå vi tabte med et mål, nogle hjemmedommere var på Peter Neveau...

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-12-13 10:00

Tak for svaret Eyvind.