/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
LOKKE-DYR, and, gås, ræv osv. Hvor på ne~
Fra : Jens_Jensen
Vist : 1817 gange
50 point
Dato : 11-06-03 20:26

Jeg er på jagt efter hjemmesider, hvor man kan se og købe diverse lokke-dyr / dyre-atrapper. Forskellige ande-racer, ugle, hajre, ræv osv. Gerne lidt større dyr. (De skal dog ikke bruges til jagt.) De skal bruges til udsmykning. Det må også gerne være udenlandske dyr - fisk, hund, havenisse, kat osv.

Både danske og udenlandske hjemmesider har interesse ?

Tak for svar.

Jens Jensen

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 11-06-03 21:19

Prøv at kigge på

http://huntersmagazine.artscape.dk/
der er nogle link på den

Jes

Kommentar
Fra : Fiskerbamsen

Dato : 12-06-03 00:52

Mit bedste bud må være et kig her:
http://directory.google.com/Top/Shopping/Recreation/Outdoors/Hunting/Decoys/

Der er 30 links til amerikanske sites med forskellige dyr.

/Christian

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-11-03 07:19

Prøv at ringe til mig på 75 65 22 51 Jeg har fryseren fyldt med diverse,som bl.a. bruges til hundetræning,men meget af det kunne udstoppes. Da jeg samtidig selv søger en udstopper-så er der her måske en mulighed.