/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Juleknas fra slut 70erne start 80erne?
Fra : mce
Vist : 329 gange
95 point
Dato : 09-12-13 18:06

Hej Alle

Jeg søger et bånd, som min kone hørte da hun var barn i 70erne/80erne, det hedder Juleknas, og er med forskellige julesange på - vist nok bl.a. noget med en and???

Jeg har prøvet på bibliotek.dk men det kan åbenbart ikke skaffes hjem.

Er der nogen af Jer der har det, så jeg kan låne/købe det, jeg skal have lavet det om til mp3/cd og overraske min kone med en lille for julegave - måske er der nogen af Jer der allerede har det som mp3?

Venlig hilsen
Martin

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 09-12-13 18:20
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-12-13 18:24

Kan du finde den her, skal jeg gerne rippe den for dig:
http://www.bibzoom.dk

Kommentar
Fra : mce

Dato : 09-12-13 18:41

#Ziggy99, desværre nej, ikke den.
#mig-selv - tusinde tak, men den er desværre ikke på bibzoom.

Tak for forslag, jeg leder videre, håber nogen har den....

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-12-13 18:56

Prøv at spørg her, de plejer at kunne finde det mest umulige - til tider:
http://warez-dk.org

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 09-12-13 19:51
Kommentar
Fra : mce

Dato : 09-12-13 20:09

#katekismus - nemlig lige præcis den.
Er der nogen der har den?
Venlig hilsen
Martin